کد خبر : 61561
تاریخ انتشار : جمعه 21 آگوست 2015 - 16:26

ملت ایران اجازه ورود آمریکا به کشور را نمی دهند

ملت ایران  اجازه ورود آمریکا به کشور را نمی دهند

امام جمعه صوفیان گفت:پيشرفت هاي جمهوري اسلامي ايران در سايه تحريم هاي علمي و اقتصادي، اهميت بيشتري مي يابند.

image317433به گزارش شبستر نیوز، حجت الاسلام مردانی پور در نماز جمعه این هفته صوفیان با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا(ع)وگفت:حضرت علي بن موسي الرضا (ع) مانند ديگر پيشوايان معصوم عليهم السلام به زيور فضايل اخلاقي و کمالات نفساني آراسته و از هر گونه زشتي و پليدي و رذايل اخلاقي منزه بود و در اين راه گفتار و رفتارش الگو سرمشق ديگران بود.
وی از خصوصیات امام رضا(ع)به جود و بخشش آن امام همام اشاره کرده و افزود:پيشواي هشتم (ع) در جود و بخشش نيز سرآمد مردم زمان خود بود.
مردانی پور با اشاره به روز جهانی مسجد اظهارکرد:مسجد کانون وحدت است و مساجد به عنوان پایگاه های اصلی دین، همواره از اهمیت ویژه ای دربین مسلمانان برخوردار بوده اند و نقش مهمی در عرصه های مذهبی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته اند، آنگونه که دشمنان اسلام نیز به این نقش ویژه پی برده اند و بارها شاهد حمله های متعدد آنها به این نماد مقدس اسلام بوده ایم تا با تخریب این پایگاه، اسلام را نابود کنند هرچند خیال خامی است.
امام جمعه صوفیان پیشرفت های دفاعی کشور را خوب ارزیابی کرده و افزود:پيشرفت هاي جمهوري اسلامي ايران در سايه تحريم هاي علمي و اقتصادي، اهميت بيشتري مي يابند و اين خود نشان بر بومي بودن دانش هاي کسب شده و تجهيزات ساخته شده است.
مردانی پور با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرتصریح کرد:در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند و هیئت دولت با توجه به وصیت نامه سیاسی ـ الهی امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، می کوشد در زمینه های گوناگون به موفقیت های بیشتر و مهم تری دست یابد و آینده بهتری برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران به وجود آورد.
امام جمعه صوفیان در پایان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمن به بهانه های مختلف به کشور خاطرنشان کرد: امریکا در هیچ‌کدام از توطئه‌های خود موفق نشده و ملت ایران با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب در ادامه راه امام وانقلاب مصمم تر شده اند و اجازه ورود آمریکا به کشور را نمی دهند و قدرت و پیشرفت کشور در سایه مدیریت ولی فقیه روز به روز بیشتر شده و بیداری مردم نخواهد گذاشت آمریکا به اهداف شوم خود برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شبسترلی شنبه , 22 آگوست 2015 - 14:23

پس قبلا به آقای ظریف میفرمودید تابامذاکره ولغوتحریمهامانع پیشرفت اقتصادی کشور نشوند.