کد خبر : 61556
تاریخ انتشار : جمعه 21 آگوست 2015 - 12:15

طرح سرشماری سلامت از7شهریور آغاز می شود‎

طرح سرشماری سلامت از7شهریور آغاز می شود‎

وزیربهداشت و درمان گفت:برای برقراری عدالت دسترسی، در سال گذشته اقدامات با ارزشی انجام شده و معتقدیم خدمات باید در اختیار همه مردم عزیز ایران قرار گیرد.

FILE0779به گزارش شبسترنیوز سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی روز گذشته در حاشیه بازدید از بیمارستان فاطمیه شبستر در گفتگو با خبرنگاران، از آغاز آمارگیری در خصوص سلامت خبر داد و اظهار داشت: از 7 شهریور کارکنان و آمارگیران مرکز ملی آمار ایران به مردم کشورمان در شهرها و روستاها مراجعه کرده و از اطلاعاتی درباره سلامتی، بیماری و شاخص‌های بهداشتی سوال می‌کنند.

وی افزود: امیدوارم مردم همکاری کنند تا با اطلاعات کامل بتوانیم برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که از روز اول می‌گفتیم، عدالت در دسترسی است، گفت: متاسفانه در بخش درمان عدالت دسترسی مطلوب نیست ولی در بخش بهداشت شرایط بهتر است و 1500 خانه بهداشت اضافه شده است.

هاشمی تصریح کرد: برای برقراری عدالت دسترسی، در سال گذشته اقدامات با ارزشی انجام شده است و معتقدیم خدمات باید در اختیار همه مردم عزیز ایران قرار گیرد و در همین راستا مراکز خدمات شیمی درمانی نیز در 200 نقطه از کشور راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در جهت ارتقای خدمات به ویژه در مناطق دور دست، کار شده و حدود 4500 متخصص به این مناطق رفته و در شهرهای زیر بیست هزار نفر پزشک حضور دارد، افزود: اینها برنامه‌هایی است که در جهت امید دهی به مردم انجام می‌شود و تا سال آینده خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه، با اشاره به بازدیدش از مراکز درمانی شهرستان شبستر گفت: درمانگاه‌ها  و امکانات این شهرستان خوب بود ولی کمبودهایی هست که باید برطرف شود.

وی خواستار توسعه اورژانس بیمارستان فاطمیه شبستر شده و خاطر نشان کرد:کلینیک تخصصی و سی‌تی‌اسکن نیز در این بیمارستان راه اندازی می‌شود و برخی مراکز بهداشتی نیز باید بعداز ظهرها به مردم خدمات دهند.

به گزارش شبسترنیوز وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به شهرستان شبستر از مراکز درمانی سیس، وایقان، خامنه و تسوج نیز بازدید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

علی جمعه , 21 آگوست 2015 - 17:20

بازم ایول به علیلو که برداشت وزیر رو اورد تا بیاد ببینه مردم این شهرستان در چه رنجی هستن و چه مشکلات بهداشتی دارن به مسئولین شهرستان و استانی بهداشت باشه که میگن این از سرتون هم زیاده چه برسه بخوان افزایشش بدن

همشهری جمعه , 21 آگوست 2015 - 17:31

مرحبا بر دکتر عليلو و تاسف بر …. که از وزیر دولت تدبیر و امید استقبال نکردند…

karim جمعه , 21 آگوست 2015 - 19:46

علی جان ربطی به مهندس! علیلو ندارد .این سفر از قبل در برنامه کاری وزیر محترم بود و علیلو صرفا عکس گیرنده و طالب ماهی از آب گل آلود برا چند ماه دیگست .بنشین و ببین چه میشود .

علی جمعه , 21 آگوست 2015 - 21:17

خیلی دوست دارم حرفتو قبول کنم کریم جان ولی اگر این سفر از قبل در برنامه وزیر بود چرا فرمانداری هیچ خبری ازش نداشت چرا تا روز اومدن وزیر فرمانداری و مجموعه تابعه دولت هیچ اطلاعیه ای بنری آماده باشی چیزی ندادن چرا هیچ برنامه ای برای حضور وزیر در فرمانداری و برگزاری شورای اداری یا حداقل 2 دقیقه سخنرانی وزیر در فرمانداری تنظیم نشده بود چرا فرماندار وسط راه وزیر رو ول کرد و رفت؟ چرا به جز شخص فرماندار هیچ فرد دیگری از فرمانداری به پیشواز و همراهی وزیر نیامده بود ایا بخشدار نمیتونست بیاد یا معاون فرماندار یا …؟ چرا باید نهار وزیر و همراهان را شورای شهر خامنه اونم تو بیمارستان خامنه بده ؟ خیلی دوست دارم حرفتو باور کنم ولی شواهد نشون میده این حضور تنها و تنها به دعوت و همراهی علیلو بوده ولاغیر

هم کتی جمعه , 21 آگوست 2015 - 21:46

من مانده ام که پول این بنرهایی که جناب علیلو زده است از کجا تامین شده نکند تبلیغات انتخاباتی شروع شده و ما خبر نداریم

فردین جمعه , 21 آگوست 2015 - 22:25

درود بر نماینده شجاع و دلیر شهرستان شبستر جناب آقای علیلو

همشهری شنبه , 22 آگوست 2015 - 0:23

علی بزرگوار ! انتظار دارید بخاطر یک بازدید همه ادارات شهرستان درشون تخته بشه؟ از طرفی این مشکل …که کلا با امور اجرایی و اصلا شورای اداری شهرستان دوسال رابطش قطعه .نه در آن …که رفت توانست با بخش اجرایی هماهنگ بشه و نه در این ….پس آقای ….باید در نحوه عملکردش تجدید نظر کند چون نمیشه که بگیم همه ….با ایشان مشکل دارند و این ایشان ودفترشان است که نمیتونه در هماهنگی با ….و کلا امور اجرایی موفق بشه و اتفاقا هم کتی درست نوشته اند چه لزومیست که …دم ورودی هر روستا و شهری بنرهای 12 متری برا تبریک و تسلیت بزنه اونم درحالیکه حضرت آقا در مشهد از تریبون عمومی گفتن من مخالف اسراف و بنربازی های هزینه بر هستم.کار …اگر برای خاطر خداست که نیاز به بنر و شورای اداری و 2 دقیقه سخنرانی نداره!!! مگر اینکه برا چیز دیگری باشد که اگر آنشکلی باشد انصافا کار زشتیست.

علی شنبه , 22 آگوست 2015 - 8:59

درود بر دموکراسی، درود بر مخالف من، درود بر مردم سالاری، خدا هم باشی چون در جناح تو نیستم، هر چه انجام دهی ضرب در منفی هزار می کنم.هر چه و هر که هستی باشد.آقای علیلو از آسمان هم آمده باشی، وزیر را هم تو مستقیم آورده باشی، چون از دموکراسی طلبان، اصلاحچی ها و…. هستم نخواهم گفت آفرین. درود بر انصاف، درود بر وجدان، درود بر ….. اگر خودم حتی یک لقمه نان می آوردم آن را رزق آسمانی برای مردم معرفی می کردم.چون تو آورده ای خواهم گفت هیچ و هیچ…..

فانوس سیس شنبه , 22 آگوست 2015 - 17:37

حالا این آمار گیرها از کدوم سلامتی میخوان آمار بگیرن؟؟
با این وضعیت تغذیه و با این وضعیت بدون ورزش مگه سلامتی مونده که آمار هم بگیرن؟؟؟ البته بنده کلی عرض کردما کسی به دل نگیره.

متین یکشنبه , 23 آگوست 2015 - 1:27

علی آقا زیاد جش نزن برا قلبت ضرر داره.فعلا که کسی با علیلو کاری نداره و نگهش داشتن کارکارستان را بدست مردم وبا انتخابشان به اسفندماه.پس زیاد اعصابتو خط خطی نکن تا حداقل به اون زمان برسی و به فرشته ی ازآسمان آمده ات یک رای بدی آخه یک رای هم یک رای است اونم در این خشکسالی رای به ایشون.آره جیگر