کد خبر : 6123
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 می 2014 - 19:10

تبعیض، آفت کار مسئولان است

تبعیض، آفت کار مسئولان است

امام جمعه شبستر گفت: تبعیض آفت مسئولین است و مسئولان باید در امور جاری خویش از تبعیض در کارهای اداری در بین فقیر و غنی جدا” بپرهیزند.

08149967916711309843به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز، حجت الاسلام محمدزاده در جلسه هفتگی تفسیر قرآن و درس اخلاق که با حضور مدیران این شهرستان در دفتر امام جمعه شبستر برگزار شد ، مناسبت هفته معلم و هفته کارگر را یادآور شد و تصریح کرد: کارگر و کارفرما هر دو از اقشار این جامعه هستند و هیچ تفاوتی بین این دو قشر از جامعه نیست و در برخورد اداری و انجام امور آنها نباید هیچ تبعیضی صورت گیرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود فرمایش حضرت امام رضا(ع) را یادآور شد و اظهار داشت: اکر کسی به فردی بخاطر ثروتش سلام دهد مورد لعن و نفرین خداوند متعال قرار خواهد گرفت. بنابراین بی هیچ تبعیضی وظیفه ما احترام به همگان است.

در این جلسات که با هدف آشنایی هرچه بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی با تفسیر آیات کلام الله مجید به صورت هفتگی برگزار می شود امام جمعه شبستر، قدرت مطلق را فقط مربوط به ذات الهی دانست و افزود: آنچه در جهان انجام می گیرد تنها قدرت و مشیت الهی است و همانگونه که به پیامبر اکرم(ص) امر نمودند که در ابلاغ سخن الهی و دعوت به یکتاپرستی عدالت اجتماعی را رعایت کند، فقیر و غنی نیز نباید با همتفاوتی داشته باشند مگر در تقوا و درستکاری.

امام جمعه شبستر مسئولان را به رعایت اصل قانون توصیه کرد و خاطر نشان نمود: همه مراجعه کنندگان را در مقابل قانون یکسان بدانید و امور خود را در چارچوب قوانین انجام داده و از انجام امور فراتر از قانون بپرهیزید.
علیرضاخوش نیت
anaj1389687936Uf1mv3_thumbnail

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.