کد خبر : 61159
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آگوست 2015 - 15:30

دستگیری باند سارقان حرفه اي در شبستر

دستگیری باند سارقان حرفه اي در شبستر

فرمانده انتظامي شهرستان شبستر از شناسايي و دستگيري سارقان اماکن خصوصي و خانه باغات شبستر و کشف ۱۷ فقره سرقت در شهرستان خبر داد.

dastgiri_1_211به گزارش شبسترنیوز، سرهنگ”فريدون حيدري” با اعلام اين خبرگفت: در پي افزايش وقوع سرقت از اماکن خصوصي در روزهاي گذشته در سطح شهرستان موضوع بطور ويژه در دستور کار پليس آگاهي اين يگان قرار گرفت که با انجام يکسري کارهاي اطلاعاتي و جمع آوري دلايل و مدارک و با هماهنگي مقام قضايي نسبت به اجراي طرح پاکسازي در سطح شهرستان اقدام شد.

وی اظهارکرد: در اين عمليات دو متهم داراي سوابق کيفري دستگير و جهت بررسي  به پليس آگاهي شهرستان منتقل و طي تحقيقات، متهمان در مراحل اوليه  منکر هر نوع سرقت شدند ولي با رويت دلايل و مدارک لب به اعتراف گشوده و در مجموع به ۱۷ فقره انواع سرقت که ۱۲ فقره مربوط به اماکن خصوصي (خانه باغ) و يک فقره سرقت احشام، يک فقره سرقت سيم و کابل برق و يک فقره ساير عناوين سرقت اعتراف و تمامي صحنه هاي سرقت مورد بازسازي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شبستر تصریح کرد: متهمان با تکميل پرونده به مراجع قضايي معرفي و با صدور قرار مناسب راهي زندان شدند.

سرهنگ حيدري با اشاره به آسيب شناسي اين بزه ها، داشتن اعتياد شديد به مواد مخدر و تامين هزينه هاي آن، از هم پاشيدن خانواده و طرد ايشان، فقر و بيکاري، عدم توجه به هشدارهاي پليسي از سوي مالباختگان و بلاصاحب رها کردن اموال، عدم سرکشي درازمدت وغيربومي بودن مالکان، علت و انگيزه ارتکاب جرائم از سوي متهمان دانست.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فانوس سیس جمعه , 21 آگوست 2015 - 16:23

حتما بازم بیچاره حروف الفبا تو این قضیه دستگیر شدند مثل …. ب – ج یا ش – ع.

با اینکه نوشته شده به سرقتها اعتراف کردن بازم از اسمشون خبری نیست و اینم یه روزنه امیده به دزدهای عزیز که چون کسی نشناختتشون میتونن بازم مشغول کار بشن.