کد خبر : 60509
تاریخ انتشار : جمعه 14 آگوست 2015 - 10:29

بیش از 600 نفر از بسیجیان شبستر به مناطق شمال غرب کشور اعزام می‌شوند

بیش از 600 نفر از بسیجیان شبستر به مناطق شمال غرب کشور اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه شبستر از اعزام بیش از 600 نفر از بسیجیان شهرستان شبستر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور خبرداد.

IMG_2453به گزارش شبسترنیوز سرهنگ پاسدار جعفر رزمی با اعلام این مطلب گفت : این کاروان درقالب کاروان های بسیج محلات، حلقه های صالحین ، بسیج اصناف ،فرهنگیان ،بازاریان وبسیج خواهران ازمناطق عملیاتی مهاباد ، یادمان شهید خلبان حیدری ویادمان شهید بروجردی ومنطقه عملیاتی تمرچین بازدید می کنند.

وی افزود:مناطق عملیاتی شمال غرب کشور یادآور مظلومیت شهدایی است که در عین مظلومیت هیج اثری از خود بجا نگذشته و مظلومانه در خون خود غلطیدند تا فرهنگ حسینی و عاشورایی تداوم یابد.

رزمی با بیان اینکه گمنامی سیره وسبک زندگی مردان خداست تصریح کرد: رمز بقا ودوام یاد وخاطره شهداء ،تبعیت پذیری آنان از مادر خودشان حضرت فاطمه زهرا (س)است و  لذا مزار ومطهر آنان تا ابد درس ایثار و آزادگی به جهانیان خواهد داد و آنانند که مشعل داران وپیشگراولان وجانبازان صحنه عشق وجهادند.

فرمانده سپاه شبستر  هدف از برگزاری این اردو را آشنا نمودن جوانان ونوجوانان بسیجی با فرهنگ جهاد وشهادت در راستای مبارزه با تهدیدات نرم دشمنان عنوان کرد وگفت : برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و توزیع بسته های فرهنگی درطول سفر وبهره مندی از روایان نور و روحانیون از مهم ترین برنامه های فرهنگی در این اردو می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فانوس سیس جمعه , 21 آگوست 2015 - 12:24

جاتون خالی چن روز پیش رفتیم به شمال غرب کشور شهر پیرانشهر و از منطقه جنگی تمرچین و یاد مان شهدای گمنام آنجا بازدید کردیم و با آرمانهای شهدا و رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی کبیر رحمه الله علیهمیثاق دوباره بستیم.

به شهدا گفتیم که ما نتوانستیم حافظ خونتان با شیم آنگونه که باید می بودیم.
به آنها گفتیم اگه زمان شما تنها یه تیکه کاغذ رابط بین شما و خونواده هایتان بود الانه هم اینترنت داریم و هم گوشیهایی که به راحتی حرفهای خودمونو و عکسهای خودمونو به هر محرم و نامحرم و هر کس که بشناسیم یا نشناسیم میتونیم بفرستیم و …..
به آنها گفتیم اگه زمان شما نمی شد به یه نوار کاست ترانه گوش کرد الانه دیگه کاست نداریم مستقیما ماهواره داریم و دیگه نیازی نیست که بریم از افراد خاصی یه نوار کاست ترانه، اونم یواشکی بگیریم.
به اونا گفتیم شنیده بودید که رضا خان نتونست چادر رو از سر خانمای ما برداره ،یادتونه ؟؟ الانه دیگه به لطف ماهواره و گوشیهای پیشرفته این کار بدون لایحه و زوری در حال انجامه .
دیگه چیا گفتیم یادم نیست ولی گفتیم که مارو ببخشید که فقط بلدیم هر از چند گاهی بیایم اینجا که مثلا ما شما را قدر دانیم و این حرفا وقتی هم که برگشتیم بگیم اونا موندن اونور کوههای پیرانشهرو بریم سراغ کارای خودمون.
نمیدونم چه جوابی داریم به شهیدان بدیم .
چی بگیم وقتی پرسیدن بعد ماها برا انقلاب و اسلام چیکارا کردین؟
چی بگیم وقتی پرسیدن خونهای ما چیشدن ؟چرا بعد ما همه خونها بی رنگ شدن.
چی بگیم وقتی پرسیدن ……..

من که خودم بی جوابم .
وای به حال اونایی که با این شهیدان همسنگر بودند و نتونستن حرمت و عظمت خون شهیدان را حفظ کنند وای به حالشون.