کد خبر : 60364
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آگوست 2015 - 18:59

دانشگاه آزاد اسلامی شبستر میزبان شهدای گمنام می شود

دانشگاه آزاد اسلامی شبستر میزبان شهدای گمنام می شود

نشست تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شبستر از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر برگزار گردید .

photo_2015-08-12_18-52-50به گزارش شبسترنیوز  دکتر ناصر ماهری سیس در این نشست با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در راه کشف حقیقت و رسالت خطیر  آگاهی بخشی به مردم از طریق ارائه اطلاعات صحیح و دقیق تلاش میکنند و شایسته تقدیر و سپاسند.
معاون آموزشی واحد شبستر در ادامه با بیان گزارشی از دانشگاه اظهارکرد: این واحد دانشگاهی از سال 67 تاسیس شده و در حال حاضر با درجه بسیاربزرگ الف و با دارا بودن نزدیک به 5000  بهترین هرم هیئت علمی را داشته و از نظر شاخص نسبت استاد به دانشجو در سطح استان آذربایجان شرقی مقام اول را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد:در سال 93نزدیک به 70 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شبستر در مقاطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می کردند و این واحد از نظر شاخص ها قابلیت های تبدیل به واحد جامع را دارد و امیداریم تا سال آینده این امر محقق شود

ماهری با بیان اینکه راه اندازی رشته های مرتبط با پزشکی در شهرستان شبستر از آرزوی هایمان بود افزود:با موافقت شورای گسترش سازمان مرکزی و مساعدت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی جذب دانشجو و فعالیت علمی واحد شبستر در گروه مهندسی پزشکی، پرتوپزشکی و حقوق آغاز شده و با تصویب این سه رشته تعداد رشته­ های فعال واحد شبستر در مقطع کارشناسی پیوسته بدون آزمون به ۴۵ رشته رسید.

معاون آموزشی دانشگاه آزاداسلامی شبستر با اشاره به میزان شهریه های این دانشگاه گفت:واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خود گردان بوده و در سیستم جدید تلاش می شود با توجه و ایجاد درآمدهای غیرشهریه ای شهریه ها افزایش نیابد.

حجت الاسلام میر یعقوب زاده مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر نیز با اشاره به اقدامات فرهنگی دانشگاه گفت:رویکرد مسئولین فعلی دانشگاه ،تلاش در حوزه فرهنگی می باشد.

وی ادامه داد:با تلاش های دانشگاه و بسیج دانشجویی شهرستان شبستر در سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی شبستر میزبان دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس می شود و پیگیری های لازم در این خصوص انجام شده است.

خاطرنشان می شود در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شبستر تجلیل به عمل آمد.

برای مشاهده تصاویر بر روی متن زیر کلیک کنید….

تجلیل دانشگاه آزاداسلامی شبستر ازخبرنگاران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فانوس سیس پنج‌شنبه , 13 آگوست 2015 - 0:48

ان شاالله شاهد پیشرفت های علمی این واحد دانشگاهی باشیم .چرا که پیشرفت های اقتصادی و غیره در هر منطقه با پیشرفت علمی در آن منطقه رابطه نزدیک با هم دارند.

فانوس سیس پنج‌شنبه , 13 آگوست 2015 - 0:57

افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر خواهد بود که میزبان دو تن از شهیدان گمنام باشد.ان شاالله از فیض و برکت این شهیدان بهره مند شویم و با تجدید پیمان با این شهیدان بتوانیم راه و مسیر حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و این شهیدان را ادامه دهیم .

همکار دانشگاهی پنج‌شنبه , 13 آگوست 2015 - 10:15

ضمن عرض تبریک بدانشگاهمان ازبابت نایل شدن به این افتخار، بخانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس هم سلام ودرود میفرستم.

سیفی پنج‌شنبه , 13 آگوست 2015 - 13:43

با سلام
افتخار بزرگیست که شهیدان میهمان دانشگاه آزاد اسلامی شبسترشوند و انفاس قدسی آنان حافظ همه دانشگاهیان و شیفتگان عطر شهدا باشد.