کد خبر : 59940
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آگوست 2015 - 16:55

استاد دیزج خلیلی در جمع برترین دانشمندان جهان قرار گرفت

استاد دیزج خلیلی در جمع برترین دانشمندان جهان قرار گرفت

دکتر یدالله یمینی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس که از دیزج خلیل شبسترمی باشد در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفت.

yaminiبه گزارش شبسترنیوزدکتر یدالله یمینی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس به همراه 58 دانشمندو استاد دانشگاه های ایرانی در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفت.

 رتبه و وضعیت برونداد علمی ۵۹ نفر از اساتید دانشگاه های ایران که در ابتدای سال ۲۰۱۲ میلادی در این فهرست قرار گرفته بر اساس مبنای شاخص H تعیین شده است.

معیار ورود به فهرست دانشمندان یک درصد برتر در هر گرایش علمی، کسب تعداد معین ارجاع به مقالات منتشر شده در پایگاه اطلاعات علمی Web of science براساس آستانه های مشخص شده برای هر گرایش علمی است.

یمینی متولد ۱۳۴۷درشبستر می باشند ایشان مدرک دکترای تخصصی خود را در رشته شیمی تجزیه از دانشگاه تربیت مدرس اخذ نموده اند.

درکارنامه علمی ایشان چاپ ۲۶۰ مقاله علمی در نشریات علمی معتبر،شرکت و ارائه ۳۵۰ مقاله در کنفرانس ها و سمینارهای علمی داخلی و بین المللی ،تألیف ۱ فصل کتاب برای انتشارات الزوایر،ترجمه ۲ کتاب،هدایت۵۲پایان نامه کارشناسی ارشد و هدایت ۱۷ رساله دکتری،اجرای ۵طرح پژوهشی که یکی از آنها با عنوان ساخت دستگاه ریز استخراج اتوماتیک بر پایه استفاده از فیبرهای توخالی و بررسی کاربرد آنها برای استخراج آلاینده ها در مقادیر بسیار کم به تولدید انبوه رسیده است ،وجود داد

پایگاه اطلاع رسانی شبسترخبر این موفقیت را به این استاد عزیز تبریک عرض می نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فانوس سیس دوشنبه , 10 آگوست 2015 - 0:40

بسی باعث افتخاره که کسی از شهرستانمان به چنین جایگاهی رسیده.ان شاالله همه جوانان شهرستان با توکل بر خدا و تلاش و کوشش به جایگاهی برسند که باعث افتخار جامعه و مملکت اسلامی مان باشند.