کد خبر : 59766
تاریخ انتشار : جمعه 7 آگوست 2015 - 0:28

بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از یادمان شهداء شهر خامنه

بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از یادمان شهداء شهر خامنه

به گزارش شبستر نیوز ، مهندس آذریان معاون مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ،محمدزاده امام جمعه شبستر ، سرهنگ رزمی فرمانده سپاه ناحیه شبستر و جمعی از مهندسان و کارشناسان مربوطه از یادمان شهدای گمنام شهر خامنه بازدید نمودند. در این بازدید مهندس آذریان ضمن قدردانی از زحمات

به گزارش شبستر نیوز ، مهندس آذریان معاون مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ،محمدزاده امام جمعه شبستر ، سرهنگ رزمی فرمانده سپاه ناحیه شبستر و جمعی از مهندسان و کارشناسان مربوطه از یادمان شهدای گمنام شهر خامنه بازدید نمودند.
در این بازدید مهندس آذریان ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری خامنه در اجرای سریع Picture-0301عملیات تکمیل و نوسازی یادمان شهدا افزود : خدمت به شهدا و ارج نهادن مقام شامخ این عزیزان گلگون کفن و بالاخص شهدای گرانقدر گمنام بر همه واجب است و امید است این خدمت هر چند کوچک در نظر این عزیزان بزرگ افتد .
وی در ادامه با اشاره به منتسب بودن شهر خامنه به شهر ولایت و زادگاه پدری مقام معظم رهبری افزود با توجه به فضای معنوی که به دلیل این انتصاب بر شهر خامنه حاکم است امید است که با رفع نواقص کوچک موجود و در نظر گرفتن مکانی در این پارک جهت برگزاری مراسمات فرهنگی ، این مکان به یکی از قطب های فرهنگی منطقه تبدیل شود .
در ادامه حجه الاسلام محمدزاده با تقدیر از سرعت اجرایی پروژه مذکور ، مکان مقدس یادمان شهدای گمنام در شهر ولایت را موهبتی عظیم الهی برای مردم خامنه دانسته تاکید داشت شهروندان فهیم خامنه بایستی از اکمل فیوضات این موهبت بهره مند گردند.

Picture-024 Picture-007 Picture-004

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.