کد خبر : 59648
تاریخ انتشار : شنبه 8 آگوست 2015 - 10:02

پیام نماینده شبستر به مناسبت روز خبرنگار

پیام نماینده شبستر به مناسبت روز خبرنگار

علی علیلو ، نماینده مردم شریف شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی ، به مناسبت ۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

imagesبه گزارش شبسترنیوز ، متن پیام بدین شرح میباشد:

ن وَالقَلَمِ وَ ما يَسْطُرُونَ

۱۷ مرداد روزی بس بزرگ برای پاسداشت تلاشها و مجاهدت های مجاهدان عرصه رسانه و روز تجدید پیوند جامعه با این عزیزان می باشد.

۱۷ مرداد روزی که به مناسبت سالروز شهادت شهید رسانه محمود صارمی به این عنوان نامگذاری گردیده و فرصتی است بسیار مغتنم برای قدردانی و تجلیل از اصحاب قلم ، خبر و رسانه.

بی شک نقش خبرنگاران در تبادل و انتقال اطلاعات و اخبار مختلف به اقصی نقاط جهان بر کسی پوشیده نیست ، و آنچه که نقش خبرنگاران کشورمان را ماندگار می سازد ، بهره گیری آنان از اخلاق حرفه ای و سلوک متعالی برای انعکاس رویدادها و رخدادها به رسانه های مختلف و همچنین نقش بی بدیل آنان در انعکاس و صدور انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان پدیده نوظهور جهانی که معادلات نامعقول نظام سلطه را متغیر نموده ، می باشد.

اینجانب به عنوان خادم ملت و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای رسانه خصوصا شهید عزیز محمود صارمی ، از مجاهدتها و تلاشهای  خبرنگاران عزیز قدردانی نموده ، امیدوارم در سایه عنایات حق تعالی و بهره مندی از اندیشه های جدید و فناوری های روز رسانه ای ، در انتقال پیام انقلاب اسلامی به جهان و انعکاس اخبار و اطلاعات به مردم شریف ایران اسلامی موفق و موید باشید.

توفیق از خدا است و امید ما به اوست

علی علیلو

نماینده مردم شریف شهرستان شبستر درمجلس شورای اسلامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

vahid-koomari شنبه , 8 آگوست 2015 - 10:14

روزخبرنگار رابه تمامی تلاشگران عرصه خبر بخصوص به حمید اقا،وحامدعزیزوآقای بهمن بهزاد تبریک گفته،وموفقیت روزافزون برایشان ازخداوند متعال خواستارم،،،

فریدون طایفه ای شنبه , 8 آگوست 2015 - 11:52

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام ودرود خداوند بربزرگ پیام آورنورورحمت ومغفرت پیامبراعظم صلی الله علیه وآله وائمه معصومین علیهما سلام وصلوات برارواح مقدس امام وشهداء خصوصا شهدای عزیزمان ازصدراسلام تا حال وعلی الخصوص شهدائ عرصه خبر ودرراس آن شهید صارمی
بدون شک رشد وتعالی هرجامعه ای مدیون زحمات وخدمات انسانهای پاک سرشت ومتعهد وآزاده ای است که ازبرای سعادت وآرامش وعزت وآگاهی مردم شبانه روز وبدون منت درتلاشند.ودراین میان اصحاب رسانه وخبردرتمامی عرصه ها وصحنه ها ودرتمامی ایام (شادی وغم -سرما وگرما -شب وروز ,صلح وجنگ و…)درکنارمردم ودر خط مقدم حضورداشته ودارند وآئینه وار حقایق عالم را به مردم جهان نشان میدهند .صد البته منظورم خبرنگاران مومن ومتعهد وآزاده مردانی اند که رسالت انسانی واسلامی والهی را بردوش خود احساس کرده ومیکنند ودرخدمت اسلام ومسلمین اند .کاری با مزدوران اجیرشده خبری برای جبهه استکباروحلقه به گوشان صهیونیصم وشیطان بزرگ ندارم .خبرنگاران صدای رسای حقیقت -دیدبانان فهیم وچشمان تیز وحقیقت بین ونادیان ایمان وعدالت اند.ونقش برجسته شان درتمامی اعصاروقرون هویداست. خبرنگاری عشق میخواهدوعاشقی وشیدائی وشجاعت وقناعت .هرکسی را خبرنگاری نباید ونشاید .انعکاس پاک وآئینه وار اخبار ورخدادها فقط وفقط از عهده خبرنگاران مومن ومتعهد وپاک سرشت برمیاد وبس .بنده این فرخنده روز مبارگ رابه تمامی خبرنگاران عزیز وبزرگ وایثارگر تبریک عرض نموده وسلامتی وشادکامی برای امت اسلامی آرزومندم .
الهم وفقنا لما تحب وترضی
فریدون طایفه ای

جوانی تحصیل کرده اما بی شغل شنبه , 8 آگوست 2015 - 13:36

من هم تبریک میگم اما کاش بجای تبریکهای خشک و خالی و متنهای دهن پرکن ، این عزیزان بخصوص نماینده شهرستان خودش را برای ساعاتی هم که میشد بجای ما جوانان تحصیل کرده اما جویای کار شهرستان میگذاشت تا درد جوانی ا که نمیخواهد با این سن و تحصیلات از پدرش پول توجیبی بگیرد و درد جوانی را که آینده شغلی اش را در این شهرستان چیزی نزدیک به صفر میبیند را میفهمید و لمس میکرد، آنوقت آیا لحظه ای از تلاش و خدمت می ایستاد و آیا با درک آن شرایط بازهم فرصتی برای متنهای سفارشی و صرفا تبلیغی پیدا میکرد؟ آیا بازهم صرفا متن مینوشت و سخنرانی میکرد یا تلاش میکرد که پایه های ایجاد اشتغال را در شهرستانمان محکمتر کند؟ آیا راضی میشد سر راحت به زمین بگذارد و خودش خانه و ماشین و امکانات کاملا رفاهی را داشته باشد و جوانانی چون من لنگ و آرزومند مواجبی حتی سیصد چارصدتومانی اما بی منت پدرو مادر باشند؟ کاش واقعا یک هزارم دغدغه علی علیه السلام را نسبت بجامعه و رعیت کم درآمد اما آبرومند را نماینده و مسولان داشتند تا بجای عکس گرفتن و حرف زدن و تبریک فرستادن میچسبیدند به رونق شهرستانمان تا هر روزش بدتراز یروزش نباشد. آقای علیلو و یا آقای طایفه بگویند در مدت مسولیتشان بکدام جوان بومی و شهرستانی میدان عمل دادند ؟ دست کدام جوان تحصیل کرده را گرفتند؟ کدام مسول بومی را حمایت کردن؟ آیا واقعا روز خبرنگار ارزشش پیش این افراد بیش از ارزش جوانان شهرستان است ؟ آیا تمام تلاشما همین بود؟ و آیاهای بی جوابی که بخاطر فرصت سوزیهای این عزیزان یه هدر میروند و پس از دوره مسولیتهایشان آنچه میماند افزایش رنج و کدورتهای مردم شهرستان از عدم خدمتگزاری آنان است درعمل نه در حرف و پیام.
باشکر از شما دست اندرکاران خبری که حداقل این فرصت تخلیه دردها را برای ما جوانان مهیا کرده اید اما کاش با نام و قلم و نقش شما زحمتکشان رسانه ای ، بصورت تبلیغی و صرفا بهره برداریهای خاص بازی نشود تا حداقل این بخش از جامعه پاک و بی آلایش بماند.
ممنون از لطفتان. روزتان هم پربرکت باشد برایعموم نه افراد خاص.

ali شنبه , 8 آگوست 2015 - 15:30

آقای طایفه عزیزم( صهیونیسم) را اینشکلی مینویسند نه بشکل نوشتاری شما!!!!!
بارها حداقل درمتنهای قطعنامه های راهپیماییها این کلمه را دیده و خوانده ایدهااااا و بازهم اشتباه مینویسید!!!!

ناشناس شنبه , 8 آگوست 2015 - 15:38

بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام واحترابه جوان بزرگوارتحصیلکرده عزیز
بزرگواروفرهیخته ارزشمند اینجانب درطول مدت مسئولیتم دردانشگاه پیام نوربنیس به لطف خدا وباکمک مسئولین محترم شهرستان وبا حمایت خیرمحترم زنده یادحاج نجف بیاضیان ووراث محترمشان وباکمک همکاران علمی واداری ودانشجویان عزیز اقدامات خوبی درراستای تجهیز آزمایشگاه ها وفضای گلخانه ای وعلمی انجام دادم وبیش از85درصد اساتید مدعورا ازمیان تحصیلکردگان بومی شهرستان شبستر انتخاب نمودم ومشکل استخدامی تنی چندازنیروهای بومی دانشگاه راحل نمودم .ودرضمن وظیفه ذاتی مادردانشگاه آموزش علم وایمان وتعلیم وتربیت همزمان است .وبااین وجود تعدادکثیری ازفارغ التحصیلان را به مراکز علمی وصنعتی جهت کارمعرفی نموده ام .هرچند خودمعترفم که قصوراتم بیشتربوده .ولی خداراگواه میگیرم که شبانه روز تلاش کرده ومینمایم وخواهم کرد تا بارمسئولیت وحق امانات را خوب بجای آورم .
الهم وفقنا لماتحب وترضی
فریدون طایفه ای

طایفه ای شنبه , 8 آگوست 2015 - 15:44

باسلام وتشکر از تذکر دوستمان .ازاشتباه تایپی موجود درمتن عذرخواهی میکنم .

من شنبه , 8 آگوست 2015 - 20:24

ولی حتی یه نفر هم علت منفی دادن ها راننوشته فک کنم بیشترمنفیا ازمنفیاست

عبدالله شنبه , 8 آگوست 2015 - 18:40

یکی را..روز خبر نگار مبارک.

ناشناس شنبه , 8 آگوست 2015 - 18:46

فکر کنم تعداد مثبت و منفی ها ملاک خوبی برای سنجش محبوبیت ها باشد.

عبدالاحد شنبه , 8 آگوست 2015 - 19:01

مشک آن است که ببوید نه آن که عطار بگوید.

fathi یکشنبه , 9 آگوست 2015 - 1:22

دیگه تابلو شد که ناشناس خود آقای … هستند که نامشان را ناشناس نوشته اند درمتن و امضای آخرش را … نوشته اند .اما آنچه تلخ است شنیدن و خواندن حقیقت است و باید آقای محترم ناشناس بفهمد کسی که سوادش بنوشتن صهیونیسم قدنمیدهد لازم نیست و الزامی هم نیست که بخواهد از جملات قلمبه سلمبه برا تبریک استفاده کند و همینها میشود منفی و منفی و منفی. اینکه آدم ازخودش تعریف کنه هم که واقعا نشان از خودشیفتگیست که متاسفانه بعضیها آخر خودشیفتگی هستند.
یک نکته هم به آقای …………عرض کنم : جناب ……….روزگار بازیهای فراوان دارد و گذر زمان نقاب از اندیشه ها و چهره آدمها درطول تاریخ برداشته است پس سعی کن همان رانشان بدهی که هستی و درچنته داری وگرنه اعتماد مردم بمرور با شنیدن و دیدن مواردی که درظاهر خوب و در عمل ناقص است ، سلب میشود و در یک کلام باید با مردم روراست بود حتی در کسوت نمایندگی. موفق باشید .

من یکشنبه , 9 آگوست 2015 - 12:35

آهای مردم این آقای طایفه ای چه هیزم تری به شما فروخته که این قدر میکوبین؟

پاسخ من دوشنبه , 10 آگوست 2015 - 11:14

کاش حداقل در نوشتن نظر منیّت خودتو کنار میذاشتی و من من نمیکردی.دوران هیزم فروشی گذشته و نیازی به کوبیدن ایشان هم نیست چون مردم بلاتر از یک فردهستند و لزومی هم به این کار نیست چون چوب خدا بی صدا میشکند مغروران را.