کد خبر : 59584
تاریخ انتشار : جمعه 7 آگوست 2015 - 19:50

رسالت خبرنگاران ،آگاهی و بصیرت دادن به مردم است/ آمریکا را برای همیشه دشمن می دانیم

رسالت خبرنگاران ،آگاهی و بصیرت دادن به مردم است/ آمریکا را برای همیشه دشمن می دانیم

امام جمعه شبسترگفت:دست به دست دادن با آمریکا از محالات می باشد و تا زمانی که خوی تجاوز در آمریکا باشد ما آمریکا را برای همیشه دشمن می دانیم .

IMG_2082به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با تاکید بر داشتن تقوا در زندگی گفت:باید با داشتن بصیرت رضایت خداوند متعال را کسب نمائیم و از یکی از حسنه های جاریه تربیت اولاد سالم است و خانواده ها باید به این امر توجه کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت امام جعفر صادق(ع)اظهارکرد:حرکت های فرهنگی امام صادق(ع) باعث شد ایشان در تمام مسائل شاگردهایی تربیت کنند و بقا و دوام اسلام و مسلمانان که اکنون با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه بدون شک و شبهه به مسیر خود ادامه می دهد در گرو تفسیر این امام می باشد.

امام جمعه شبستر افزود: به دلیل اینکه توطئه ها و فتنه های استکبار جهانی جواب نداد به فکر تصویب بودجه برای براندازی نظام از روش های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی افتادند و با ترویج بی حیایی،بی تفاوت کردن و امورات غیر شرعی و دینی می خواهند زمینه سقوط اسلام را فراهم کنند.

وی ادامه داد:دشمن در فتنه های مختلف شکست خورد و در فتنه سال 88  باحضور بابصیرت ملت در خیابان ها و پیروی از دستورات ولی فقیه ،برای همیشه فتنه و فتنه گران به زباله دان تاریخ پیوستند.

محمدزاده در ادامه تهاجمات فرهنگی و مواد مخدر را دو هدف اصلی دشمنان در ایران اسلامی برشمرد و گفت:همه خانواده ها و مسئولین باید دقت کنند که مبادا جوانان در کنار درس خواندن به اعتیاد مواد مخدر دچار شوند و دشمن در ترویج ابتذال و مواد مخدر مصمم می باشد و جوانان امروز همچون جوانان دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دانشمندان هسته ای باید وارث شهدا ،امام(ره) و ارزش ها شوند .

خطیب جمعه شبستر با اشاره به سالروز شهادت شهیدمحمود صارمی و روز خبرنگار تصریح کرد:رسالت خبرنگاران آگاهی و بصیرت دادن به جوانان و عموم ملت می باشد و باید خطر آمریکا را به مردم بازگو کنند تا مردم نیز احساس کنند و نباید از توطئه های آمریکا غفلت کرد و باید توجه کرد که دست به دست دادن با آمریکا از محالات می باشد و تا زمانی که خوی تجاوز در آمریکا باشد ما آمریکا را برای همیشه دشمن می دانیم .

محمدزاده در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی افزود:باید همه دانشگاه ها و اساتید تلاش کنند تا روحیه جهادی حفظ شود و دشمنان بدانند انرژی هسته ای حق مسلم ایران است  وکسی نمی تواند به این حق تعهدی نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.