کد خبر : 59568
تاریخ انتشار : شنبه 8 آگوست 2015 - 7:35

کاریکاتوریست شبسترنیوز برگزیده جشنواره سراسری کاریکاتور مطبوعات شد

کاریکاتوریست شبسترنیوز برگزیده جشنواره سراسری کاریکاتور مطبوعات شد

کاریکاتوریست پایگاه اطلاع رسانی شبسترخبر عنوان برگزیده بخش چهره نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور مطبوعات کشور را به خود اختصاص داد.

cf1e7e30_e2f1_4e08_ac7c_70a29363bb7bبه گزارش شبسترنیوز ،آیین اختتامیه نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور مطبوعات کشور،با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین و خبرنگاران در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار شد که در آن، رامین خرسندی، کاریکاتوریست پایگاه اطلاع رسانی شبسترنیوز، به‌عنوان برگزیده بخش کاریکاتور چهره در این جشنواره معرفی و تقدیر شد.

رامین خرسندی تاکنون دو دوره عضو هیئت مدیره انجمن کارتونیستهای تبریز،برگزیده جشنواره بین المللی بهره وری، برگزیده جشنواره بین‌المللی شهروشهروندی ،۳ دوره عضو هیئت انتخاب جشنواره بین‌المللی شهروشهروندی، برگزیده جشنواره کشوری خوب و بد ،راهیابی اثر به جشنواره بین‌المللی توریسم ترکیه ۲۰۱۴و عنوان جوان برتر جشنواره علی اکبر(ع)استان آذربایجان شرقی سال جای در بخش هنر را در کارنامه خود دارد.

همچنین آثار این هنرمند در کتاب  جشنواره  های ملانصرالدین ترکیه ، اتحاد اسپانیا،حلزون اسپانیا به چاپ رسیده است.
در بخش ویژه این جشنواره احسان گنجی به عنوان نفر برتر معرفی شد. همچنین در بخش چهره، نسرین شیخی، علیرضا پاکدل و آرش فروغی به عنوان نفرات برتر و شهرام شیرزادی، علی آهنگر، یاسرخان برای، عارف نیازی و رامین خرسندی از شبسترنیوز به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در بخش فرهنگ، سامان احمدی، فرزانه وزیری تبار و مجتبی حیدرپناه به عنوان نفرات برتر و محمدعلی رجبی، محمودرضا صنعتی، عباس ناصری، مجید قالی جاری و هادی کاظمی به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در بخش آزاد نیز مهدیه صباغ کار، ناهید زمانی و شهرام رضایی به عنوان نفرات برتر و محمد سامان صولی، محمدرضا ثقفی، سعید داوری، داود هوشمند و محمدعلی خلجی به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در این مراسم  همچنین نمایشگاهی از آثار برگزیده نخستین جشنواره کارتون و کاریکاتور مطبوعات کشور در محل مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز افتتاح شد.

در این جشنواره، 974 اثر به این جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد 914 اثر قابل داوری تشخیص داده شد و برگزیدگان این جشنواره از سراسر کشور  با حضور معاون تجلیل شدند.

 

photo_2015-08-08_00-30-41

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس شنبه , 8 آگوست 2015 - 10:07

کاریکاتور کی رو کشیده بودید؟

فانوس سیس یکشنبه , 9 آگوست 2015 - 1:03

هر چند کاریکاتوری ندیدیم ولی تبریک میگیم.