کد خبر : 59292
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آگوست 2015 - 16:47

آغازثبت نام بدون آزمون/ رشته‌­های دکتری فعال واحد شبستر به 10 عدد رسید

آغازثبت نام بدون آزمون/ رشته‌­های دکتری فعال واحد شبستر به 10 عدد رسید

سرپرست دانشگاه آزاداسلامی شبسترگفت: تعداد رشته های فعال واحد شبستر در مقطع دکتری تخصصی به 10 رشته و کارشناسی ارشد به 47 رشته رسید.

Amirpoor1000به گزارش شبسترنیوز دکتر جلیل امیرپور داریانی در گفت‌وگویی با اعلام این مطلب گفت: : با مساعدت معاونت‌­های آموزش و تحصیلات تکمیلی و نیز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از مهر 94 در 10 رشته مقطع دکتری تخصصی و 47 رشته در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

امیرپور با اشاره به آغاز انتخاب رشته برای رشته­‌های با آزمون اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با کادر هیات علمی مجرب و آزمایشگاه‌­ها و کلینیک مجهز دامپزشکی در آزمون سراسری 94 و در رشته دکتری حرفه‌ای دامپزشکی پذیرای علاقه­‌مندان به ادامه تحصیل در این رشته است.

وی ادامه داد: همه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 94 مجاز به انتخاب رشته دکتری حرفه­‌ای دامپزشکی واحد شبستر با کد رشته 10501 هستند. مهلت انتخاب رشته تا پایان روز سه‌شنبه 20 مرداد است.

سرپرست واحد شبستر با توجه به آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته گفت: در این مرحله دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با 42 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 32 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 36 رشته در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته حضور دارد.

متقاضیان لازم است با مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس http://www.azmoon.org نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای این دوره­‌ها اقدام کنند.

امیرپور در پایان رشته های روانشناسی، ایران­شناسی، گرایش‌­های مختلف مدیریت، گرایش‌­های مختلف فیزیک، مهندسی عمران در گرایش‌­های مختلف، مهندسی کامپیوتر، مهندسی هسته­‌ای، مهندسی مکانیک، مهندسی رباتیک، مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی، مهندسی برق، مهندسی تکنولوژی ساخت،تولید، تربیت بدنی و علوم ورزشی، گرافیک، ارتباط تصویری، مهندسی اجرایی و  عمران را از مهم ترین رشته های این واحد دانشگاهی برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تسوجلی دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 17:01

ضمن تبریک به ایجاد رشته ها درمقاطع کترا و ارشد شبستر باید بحال واحدماهم افسوس خورد که داره تبدیل میشه به یک نمای تاریخی بی تحرک و بدون ارتقا و تغییر و تحول .

فانوس سیس دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 19:58

ان شاالله شاهد پیشرفت روز افزون وهرچه بیشتر این واحد دانشگاهی باشیم ،چرا که پیشرفت منطقه با پیشرفت در زمینه های علمی رابطه مستقیم دارند.

ارشد برق دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 22:44

انصافا باید به مدیران دانشگاهمون وهمه زحمتکشان تبریک گفت بویژه جناب دکترامیرپور که همیشه با رویی گشاده و دری باز بروی دانشجویان تحویلشان میگیرد. بابت افزایش تعداد رشته های دکترا باید واقعا تبریک گفت چون اعتبار دانشگاهها به داشتن ارشد و دکتراست.خداقوت میگم به همه زحمتکشان دانشگاهمون.

ناشناس دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 23:47

یاشا دوکتور امیر پور یاشا یاشا

دوکتورون 14 ایل قاباق کی شاگردی دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 23:48

یاشا دوکتور امیر پور یاشا یاشا

ناشناس سه‌شنبه , 4 آگوست 2015 - 0:46

خب خدارو شکر که اقای امیرپور هر گاه مصاحبه کرده از رشد و پیشرفت و وضعیت خوب حرف زده و مانند سایر واحدها از بی پولی و ورشکستگی و اخراج کارکنان حرفی نزده ایشالا که بعدا صداهای دیگری درنیاد صلوات

احسان سه‌شنبه , 4 آگوست 2015 - 10:37

خداراشکر .کاش همیشه خبراز پیشرفت و بالندگی در همه سطوح شهرستان را بشنویم وشاد شویم واز ایجاد هر رشته ای درمقاطع بالاتر واقعا خوشحالیم چون از رفتن جوانانمان به استانها و شهرهای دیگر و خطرات و تبعاتش جلوگیری میکند و این پویایی و تحرک را صادقانه بواحد شبستر تبریک عرض میکنم و بنظرم افراد ساده منش و بی حاشیه ای چون آقای امیرپور که سالها پیش در بنیس شاگردشان بوده ام شایسته تقدیر و تحسینند. به امید موفقیت همه دانشگاهیان و دانشجویان شهرستانمان.یاعلی

محبوب سه‌شنبه , 4 آگوست 2015 - 11:37

جای تشکر داره، ولی این رشته در تهران به صورت شفاهی گفته شده ولی مصوبه رسمی اش به دانشگاه شبستر نرسیده است. امید است که تبلیغاتی نباشه.

اشنا سه‌شنبه , 4 آگوست 2015 - 12:29

خداروشكركه واحدشبستردرحال پيشرفت هست اما خواهشا يه خبري هم ازواحدخامنه بگيريدايااين درست است يك واحددرحال پيشرفت باشدودانشگاهي چون واحدخامنه راهمه سعي دربستن ان كنند نه پيشرفت ان.دكتركجايي به داداين دانشگاه برسي

حوزه آموزشی واحد سه‌شنبه , 4 آگوست 2015 - 17:50

جهت اطلاع محبوب عزیز باید گفت که از همین ترم مهرماه درهمه این رشته ها دانشجو برمیداریم بحول خدا و کمک خودشما! و خواستم اینو بگم که باگذر زمان معلوم شد والبته معلوم بود ازقبل هم که بدون دم دستگاه شاهانه و تجملات هم میشه کارها را پیش برد و حتی رشته هایی خوب خوب برا شهرستان و واحدمون گرفت. کاش همه مدیران ادارات در تواضع و منش و ساده زیستی مثل آقای امیرپور باشن تا هم خودشان در آمدن و رفتن راحت و بی دغدغه باشند هم مراجعان از دیدن تجملات و دربانهایشان بزحمت نیفتند. تبریک به آقای امیرپور و آقای ماهری و همه زحمتکشان بی ادعای دانشگاهمون.

عبدالله سه‌شنبه , 4 آگوست 2015 - 18:27

یعنی چه به صورت شفاهی گفته شده؟ مگر شفاهی هم گفته می شود؟ مگر روابط عمومی قدرتمندی مثل صابر آقا راثی به صرف شفاهی کفته شده آن را خبر میکند و در آنا و شبستر نیوز منتشر مینماید؟نه عزیز نامه دارد نامه خوشحال باش رشته را به دانشگاه دادند مال فرد نیست. افراد می روند اما دانشگاه میماند.چرا منفی میبافی نکند دوست داری مثل زمان رییس قبلی در دو سال دو رشته نیاید؟

farshid چهارشنبه , 5 آگوست 2015 - 0:24

باید قدردان مردان عمل بود وماهمه ارادت داریم محضر برادر بسیجی و انصافا بی ریا و همیشه روحیه بخش شهرستانمان و از زمان ورودشان الحق از تجملات و دربانهای الکی و بروبیاهای کشکی کاستند و صرفا کارشان را میکنند بدون حاشیه ومنتی وخداوند پشت و پناه ایشان وهمکارانشان باشد و همه از شنیدن این نوع اخبارمسرت بخش علمی و آمدن رشته اونم درمقطع دکترا و ارشد اونم با این اعتبار و افزونی خوشحالیم البته معدودی هم مثل محبوب! پیدامیشن که حتی ازشنیدن خبرهای پیشرفت هم فازمنفی تولید میکنن ولی همه میدانیم که این زحمات همهخ بسود شهروشهرستانمان است و آقای امیرپور از مدیران قدیمی و بومی و بی ریامون هستن ودمشون گرم که همیشه حرکات وسکناتشان بسیجی وجهادی وار است.

jasur پنج‌شنبه , 6 آگوست 2015 - 13:59

یاشاسین شهرستانین قدیمی و اصالتلی و بومی مدیرلری و او جچمله دن دوکتور امیرپوری کی واقعا آقا تمام و قابلدیله و چوخدا تازا دورانا گلنلر کیمی تشریفاتلی و تجملات ایسته ین دییرله و دمک اولار آزدیلار بله نچی مدیرلر ایندی شهرستان و کلا ایرانیمیزدا. یاشاسینلا تمام ساده زیست و گولراوز و مردم دار مدیرلر.