کد خبر : 58942
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آگوست 2015 - 7:20

آغاز سوت تبلیغات زود هنگام در شهرستان شبستر/شبکه اجتماعی یا ستاد انتخاباتی کاندیداهای احتمالی مجلس؟

آغاز سوت تبلیغات زود هنگام در شهرستان شبستر/شبکه اجتماعی یا ستاد انتخاباتی کاندیداهای احتمالی مجلس؟

شور انتخاباتی با ایجاد گروه های خاص در شبکه های اجتماعی موبایلی که غالبا به بر له یا علیه کاندیداهای خاص فعالیت می کنند ایجاد شده است .

img.phpبه گزارش  شبسترنیوز  در حالی که هنوز بیش از 6ماه به انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی باقی مانده است  در شهرستان شبستر نیز شور انتخاباتی با ایجاد گروه های خاص در شبکه های اجتماعی موبایلی که غالبا به بر له یا علیه کاندیداهای خاص فعالیت می کنند ایجاد شده است .

در این گروه ها که از اقشار مختلف مردم شهرستان حضور دارند کاندیداهای احتمالی نیز حضور فعال داشته و سخت مشغول فعالیت هستند.

این در حالی است که محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص فعالیت‌های زودرس انتخاباتی گفته است:« این اقدام (تبلیغات در فضای مجازی) خلاف قانون است و اگر هر کسی با چنین چیزی مواجه شد می تواند آن را اطلاع دهد و در این زمینه هر گونه فعالیت مجازی و واقعی فعالیت زودرس محسوب می شود.»

برخی سایت ها نیز که خود را منتسب به یکی از خیریه های یکی از روستائیان شهرستان شبستر می دانند از ماه های پیش با درج مطالبی به تبلیغ کاندیدهای خاص پرداخته و حتی سعی در ایجاد تفرقه و اختلاف بین کاندیداهای احتمالی شهرستان شبستر داشته اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور گفته است : با افرادی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به تبلیغ سوء علیه نامزدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی کنند برخورد قانونی خواهد شد .

باید توجه داشت برخی از گروه ها که در شبکه های موبایلی راه اندازی شده اند در ارتباط بین مسئولین و مردم و ایجاد شور انتخاباتی مثبت واقع شده اند ولی برخی افراد در این گروه ها اقدام به تبلیغ جناح های سیاسی کرده و بعضا شاهد بداخلاقی سیاسی در این فضا می شویم.

البته کاندیداهای احتمالی از ارسال پیامک نیز غافل نشده و در مناسبت های مختلف به مردم شهرستان شبستر پیامک های تبلیغاتی ارسال می نمایند.

 می توان گفت،با توجه به حضور حداکثری مردم در شبکه های اجتماعی  قدرت این شبکه ها انکار ناپذیر است  و هرکسی می تواند به شیوه ای منحصر به فرد در راستای رسیدن به قدرت از آنها استفاده نماید. چرا که این شبکه ها علاوه بر جذاب بودن و دارا بودن پایگاه اجتماعی در میان مردم، کم هزینه هستند،باید منتظر ماند و دید آیا کسانی که در این شبکه ها حضور فعال دارند موفق به کسب کرسی نمایندگی مجلس می شوند و یا افرادی که به روش های سنتی پایبند هستند؟

کاندیداهای احتمالی شهرستان شبستر به حضور در شبکه های اجتماعی بسنده نکرده و در برنامه ها و مراسمات مختلف شهرها و روستاهای شهرستان شبستر نیز حضور فعال دارند و در امور خیر نیز سهیم می شوند و برخی ها با برگزاری جلسات خانگی در شهرها و روستاهای مختلف به دنبال یارگیری از بزرگان و افراد تأثیرگذار شهرها و روستاها هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 10:07

آقای شبستر نیوز:
همۀ رسانه ها مواضع سیاسی شان را اعلام کرده اند:
ایرنا:هشت سال اصولگرا-هشت سال اصلاح طلب
فارس:اصولگرا
آرمان:اصلاح طلب
ایسنا:اصولگرا
آفتاب یزد:اصلاح طلب
گلشن رازشبستر:اصلاح طلب
شما لطفا موضع سیاسی خودتان را مشخص کنید.قطعا در این جنگ قدرت، هیچکس بی طرف نیست.

بسیجی گمنام دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 10:51

من بگم؟
شبستر نیوز: ….

شبسترنیوز دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 10:57

دوست عزیز استنباط شما اشتباه هست شبسترنیوز فقط و فقط مردمی می باشد

ناشناس دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 13:03

آره . مردمیه. اما از کدام دستۀ مردم؟
همانطور که اکثر رسانه ها شهامتش ررا داشتند و اعلام کرده اند ف چرا شبستر نیوز به دستۀ محافظه کاران می رود و اعلام نمی کند؟

ناشناس دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 14:15

تا جاییکه ما در این دو سه سال فعالیت شبسترنیوز دیدیم اینها عضو هیچ دسته ای نیستن و فقط همراه با مردم هستند و این را بدانید که عضو هر دسته ای بودن یه سری منافع و یه سری ضرر ها دارد برای مثال هر کی با اصلاحات بود در سال 84 از کار بیکار شد و 8 سال یه گروه دیگه اومدن پست ها و مناصب رو گرفتن و از 92 دوباره ورق برگشت و اینبار یه عده دیگه با کلید یا داس یا هر چیز دیگری اونهایی رو که از 84 تا 92 پست و مقام گرفته بودن رو بیرون کردن و دارن ادمای خودشون رو منتفع میکنند و باز سال 96 یا 1400 دوباره ورق برخواهد گشت و یه گروه دیگه میان و اینها رو بیرون میریزن و این رسم دنیاست و این وسط فقط افرادی همیشه سر کار خواهند ماند که با مردم باشند و برای مردم کار کنند

سیاوش عینالو دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 14:15

باسلام – این خبر در ندای ملکان بازنشر شد. http://nedayemalekan.blog.ir/

رسول دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 16:59

وقتیکه نماینده فعلی بجای رسیدگی به امورات شهرستان در مجلس مدام بدنبال برنامه های تبلیغاتی و انداختن عکس و … است اونم با سابقه سه دوره شرکت ناموفق و یک دوره فعلا 3ساله نمایندگی ، چرا کسی به اینکارهای ایشان نمیگه تبلیغات زود هنگام ولی برا بقیه ایراد میشه؟؟ اصلا نماینده ای که پس از یک دوره نمایندگی باز بفکر تبلیغات و شناساندن خود باشد معلوم است که چه نوع نماینده ای است.

ناشناس سه‌شنبه , 4 آگوست 2015 - 0:42

در کجای دنیا نماینده به امور شهرستان رسیدگی می کند؟این ننگ است برای ما.نمایندۀ مجلس ملی ، به امور ملی میرسد.همانطور که طبق قانون اساسی کار مجلس ، تصویب قوانین کشور «توجه کن: کشور.نه شهرستان» است.
در اختیارات نماینده ، سؤال از وزیر آمده است نه از فرماندار.
این نماینده ها می روند برای اینکه مردم را دلخوش کنند ، به جای بررسی دقیق برجام ، ساعت ها جلوی اتاق وزار می ایستند ، تا از ایشان 1000تومان بودجه برای شهرستانشان بگیرند . وزرا هم قول مساعدت می دهند…فقط قول.
شما انتظار داری چه کند؟

شورای شهرت را درست انتخاب کن تا به مشکلاتت رسیدگی کند.

در ضمن تا آنجا که می دانیم ، آقای علیلو از اول نمانده شدنشان ، هرماه در تلویزیون بودند.بسیار خوب کار کرده اند و در سطح ملی حاضر شده اند.

این سه بار عدم موفقیت ، از آقایانی که بخاطر فساد اقتصادی و پاداش های ده ها میلیون آن زمان ، رد صلاحیت می شدند که بهتر بود.

ناشناس جمعه , 7 آگوست 2015 - 10:12

چیزی که برای مردم منطقه ارونق و انزاب مهم و حیاتی است توسعه و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی و… است نه سیاستهای کلان موهوم و البته بی نتیجه . در ضمن نماینده فعلی با رای مردم شهرستان شبستر به کرسی مجلس تکیه کرده نه با رای {همه}مردم کشور! بلند پروازی نتیجه ای جز عقب ماندگی منطقه و سقوط نماینده محترم ندارد.

شبستر دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 18:31

البته اینکه امروز روشهای تبلیغات عوض شده و کاندیداها زودتر دست به کار میشوند و حداقل یه سال واس شناساندن خودشون تلاش میکنند جای امیدواری داره چون واقعا در عرض یه هفته زمان تبلیغات قانونی با چسباندن 4 تا پوستر نمیشه سره رو از ناسره تشخیص داد و اونایی که واقعا با تحقیق انتخاب میکنند الان میتونن راحت تر تشخیص بدن و برای زمان انتخابات امادگی داشته باشند

شندی دوشنبه , 3 آگوست 2015 - 23:22

البته اگر شب یکی برنده و صبح دیگری برنده نشود!

پاسخ ناشناس سه‌شنبه , 4 آگوست 2015 - 10:51

کاش این ناشناس که معمولا سنگ یکنفر را به سینه میزند خودش را هم با این همه استدلالهای شخصی معرفی کند. اینکه در تلویزیون بودن نشان خوب کار کردن است پس باید افرادی که بیشترین رای را می آورند و یک دهم این آقا هم مصاحبه نمیکنند و برای دوره های چندم هم انتخاب میشوند را بگیم شانسی درمیان!؟ درضمن اگر کار نماینده رسیدن به امورات ملی است پس این آقا در جلسه برق شندآباد و جاده کشی عجیب غریب راه بین روستاها اونم از وسط راه نه آغازش و با شهردارتسوج روی کوهخها عکس سلفی گرفتن و دخالت در انتخابات شوراهای شهرستان را کجای دلمان قرار دهیم؟ضمنا اگر اینبار تشریف آوردن و گفتن من براشهرستان فلان میکنم باید حرفشو با دلایل شما بکوبیم بدهنش و بگیم تو را چه به امورات شهرستان ؟توبرو تلویزیون و کارملی بکن!!! وقتی زمان رای میشود این آقا و خودشماها میشوید شهرستان و شهرستانی دوست و حتی در جاهایی سبد کالابرا نیازمندان پخش میشه که یعنی بفکر مردم کم درآمدیم ولی بعد از انتخاب اونم ازنوع حرف و حدیث دارش میشیم پیگیر امورات ملی واقعا چه قدر باید با شعور مردم بازی کرد و تا کی؟؟؟

ناشناس جمعه , 7 آگوست 2015 - 10:20

شما …..ها زخم خورده اید که این حرفارو مطرح میکنید

ناشناس جمعه , 7 آگوست 2015 - 11:47

اگر فامیل من را هم بخاطر شکایت …و ددن اسناد تخلف به شورای نگهبان از شورا عزل می کردند این حرفهارا می زدم.

یاسر جمعه , 7 آگوست 2015 - 13:20

جناب ناشناس عزیز که گویا ازهمه شناسترید و مطلع از هر کاری حتی امور شورای نگهبان امیدوارم بعد از اسفندماه هم با همین حرارت و با همین عقاید در خدمت بزرگترین و بی نظیرترین نماینده دوره های مجلس در ایران و جهان یعنی آقای خودرو باشید خخخخخخخخخخخخ امیدواریم که آن زمان برای فرار از توجیه های جالبتان باز حرفی و روشی داشته باشید و مواظب فامیلتان هم باشید ……

در جواب ناشناس شنبه , 15 آگوست 2015 - 23:22

این آقای…..غیر از ساز تفرقه و نفاق در کل شهرستان جهت حفظ نمایندگیشون مگه کار دیگه ای هم بلدند