کد خبر : 58420
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 جولای 2015 - 21:28

سالروزسفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به شهرخامنه/استقبال پرشور مردم شهرستان شبستر از مقام معظم رهبری

سالروزسفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به شهرخامنه/استقبال پرشور مردم شهرستان شبستر از مقام معظم رهبری

مردادماه سال 1372 یادآور سفر تاریخی و پرشکوه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ‌ای به آذربایجان شرقی است.

دیداربه گزارش شبسترنیوز مردادماه سال 1372 یادآور سفر تاریخی و پرشکوه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ‌ای به آذربایجان شرقی است که هر ساله خاطرات آن روزهای خوش برای مردم آذربایجان به ویژه شهرستان شبستر تازه می شود.

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر انقلاب‌ اسلامي‌ در دومين‌ روز اقامتشان‌ در شهر تبريز پيش‌ از ظهر 6 مرداد براي‌ ديدار با مردم‌ شهر خامنه‌ در ميان‌ استقبال‌ پرشور و گرم‌ مردم‌ اين‌ شهر و شهرها و روستاهاي‌ شهرستان شبستر وارد شهر خامنه‌ شدند.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ كه‌ مسافت‌ 75 كيلومتري‌ ميان‌ تبريز و خامنه‌ را با اتومبيل‌ طي‌ كردند در بين‌ راه‌ به‌ ابراز احساسات‌ خالصانه‌ و مؤمنانه‌ اهالي‌ روستاهاي‌ اين‌ منطقه‌ كه‌ مقدم‌ معظم‌ له‌ را با قرباني‌ كردن‌ دهها رأس‌ گاو و گوسفند گرامي‌ داشتند پاسخ‌ گفتند.
جمعيت‌ انبوهي‌ از مشتاقان‌ ديدار حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ از اولين‌ ساعات‌ صبح‌ آن روز از شهرها و روستاهاي‌ دور و نزديك‌ با پاي‌ پياده‌ و يا با وسائط نقليه‌ وارد شهر خامنه‌ شده‌ بودند تا با شركت‌ در مراسم‌ استقبال‌ از رهبر محبوبشان‌ بر پيوند مستحكم‌ خود با رهبر امت‌ اسلام‌ و تبعيت‌ از ولي‌ امر مسلمين‌ تأكيدي‌ دوباره‌ نمايند.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ پس‌ از ورود به‌ خامنه‌ در اجتماع‌ بزرگ‌ مردم‌ اين‌ منطقه‌ كه‌ در استاديوم‌ ورزشي‌ اين‌ شهر ترتيب‌ يافته‌ بود شركت‌ كردند و به‌ ابراز احساسات‌ بي‌وقفه‌ آنان‌ پاسخ‌ گفتند.
رهبر انقلاب‌ اسلامي‌ در اين‌ اجتماع‌ با شكوه‌ طي‌ سخناني‌ با اشاره‌ به‌ قدمت‌ و سابقه‌ علمي‌ و فرهنگي‌ شهر خامنه‌ فرمودند: وجود دانشمندان‌، روشنفكران‌ و شخصيت‌هاي‌ برجسته‌ در منطقه‌ ارونق‌ و انزاب‌ نشانه‌ هوشمندي‌ و پيشرفت‌ اين‌ خطه‌ در علم‌ و فرهنگ‌ است‌. مردان‌، زنان‌ و جوانان‌ خامنه‌ در خدمت‌ انقلاب‌، و سربازاني‌ جان‌ بركف‌ براي‌ اسلام‌ و قرآن‌ هستند و بايد استعداد خود را در ميدان‌ كسب‌ علم‌ و معلومات‌، هر چه‌ بيشتر بكار گيرند.
رهبر انقلاب‌ اسلامي‌ از موفقيت‌ جوانان‌ ايراني‌ در مسابقات‌ علمي‌ بين‌المللي‌ به‌ عنوان‌ نشاني‌ روشن‌ از استعداد برجسته‌ مردم‌ ايران‌ ياد كردند و در پايان‌ سخنانشان‌ فرمودند: ملت‌ بزرگ‌ ايران‌ با اتكاء به‌ استعداد ذاتي‌ و هوش‌ و توانايي‌ خود در راه‌ جبران‌ عقب‌ماندگي‌هاي‌ علمي‌ و تكنيكي‌ كشور گام‌ بر مي‌دارد و در مسابقه‌هاي‌ جهاني‌ ميان‌ ملت‌ها احساس‌ قوت‌ و قدرت‌ كرده‌ و هيچ‌ گاه‌ ضعف‌ و سستي‌ به‌ خود راه‌ نخواهد داد. ملت‌ ما نيرومند است‌ و هرگز تسليم‌ دشمن‌ نخواهد شد.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ در پايان‌ اين‌ مراسم‌ با بدرقه‌ شورانگيز و بياد ماندني‌ مردم‌ منطقه‌، شهر خامنه‌ را به‌ قصد تبريز ترك‌ كردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس دوشنبه , 27 جولای 2015 - 23:51

یادش بخیر

الله بنده سی سه‌شنبه , 28 جولای 2015 - 0:27

عزیزان من! انقلاب چشمها را باز کرد. انقلاب انسانها را از خمودگی بیرون آورد. انقلاب جوانها را بیدار کرد. انقلاب، زنهای ما را با مسائل اجتماعی و سیاسی آشنا کرد؛ اینها برکات انقلاب است.

قسمتی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در 6 مرداد 72 در شهر خامنه

الله بنده سی سه‌شنبه , 28 جولای 2015 - 0:35

مسؤولی نباید بگوید که ما این کارها را کردیم دیگر بس است؛ نه، بس نیست و مسؤولین باید تلاش ممکن خودشان را (هر چه ممکن است، هر چه می توانند؛ آنچه که نمی توانند ما توقع نداریم)، آنچه می توانند باید تلاش کنند تا محرومیت برطرف بشود.

قسمتی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مردم عزیز هشترود 1372

گمنام سه‌شنبه , 28 جولای 2015 - 0:43

آذربایجان اویاخدی
انقلابا دایاخدی

بنده خدا سه‌شنبه , 28 جولای 2015 - 0:46

مردم خامنه مدیون خانواده ی حضرت آقا هستند…

تسوجی سه‌شنبه , 28 جولای 2015 - 0:49

« آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیریلماز »

يك نفر سه‌شنبه , 28 جولای 2015 - 0:55

عجب به اخبار سايت آقاي احمدي حسادت داري تا اون اين خبر رهبرمان را نزاشته بود از تو خبري نبود اما بمحض اينكه اخبار جديد را از سايت وي مشاهده ميكني فورا” بجان اينترنت مي افتي و كپي پيست ميكني از غافله عقب نماني
همان خبرهاي درياچه اروميه را ايشان به ايرنا داده بودند باز تو كپي كردي چون بجز وي حتي يكنفر خبرنگار در بندرشرفخانه نبود
بازم جواب تكراري خواهي داد مگر قرار فقط آن اين خبر را منتشر كند نه عزيزم سخن من اين است چرا يكساعت زودتر از وي سالروز سفر رهبر انقلاب اسلامي به شبستر و خامنه را منتشر نكردي

راستي روزي چند بار به سايت ايشان سر ميزني ؟

شبسترنیوز سه‌شنبه , 28 جولای 2015 - 4:45

سلام و تشکر از حضورتون اولا این مطلب رو بنده حدود دو روز بود آماده کرده ام و الان که به وبلاگ ایشون نگاه کردم مطلبی در این مورد ندیدم غیر از( سالروزسفر رهبرفرزانه انقلاب به شبستر و خامنه گرامي باد ) حالا بازدید کننده های عزیز بهتر میتونند قضاوت کنند در مورد مطلب ایرنا هم بگم قبل اینکه اون مطلب رو ایرنا بزنه مطلب در شبسترنیوز بود و سایت ما طبق معیارهای علمی و رتبه بندی سایت جهانی الکسا اکنون نه تنها در شهرستان شبستر اول هست بلکه در بین سایت های شهرستانی استان آذربایجان شرقی نیز بهترین رتبه را داراست و در سطح کشور نیز تاکنون سایتی شهرستانی ندیده ام که رتبه بهتری از شبسترخبر داشته باشه ولی باز نظرات و انتقادات مردم واسه ما مهم است .

سرباز سه‌شنبه , 28 جولای 2015 - 1:04

مقام معظم رهبری در گردهمایی بزرگ بسیجیان استان آذربایجان شرقی:
در میدان اقتصادی هم شما باید پیشقدم باشید، تا آن جایی که می توانید در میدان فرهنگ هم پیشقدم باید باشید. امر به معروف و نهی از منکر یک واجب عمومی است؛ اما در این میدان هم پیشقدم، شما باید باشید و وظیفه ی بزرگ را بر عهده بگیرید؛ «وَلْتَكُن مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ » آن امت در میان جامعه اسلامی، شما هستید.

پاسخ شبستر خبر سه‌شنبه , 28 جولای 2015 - 8:16

اگر مطلب رو دو روز قبل آماده كرده بودي چرا قبل از وي حتي يكساعت قبلش منتشر نكردي ؟
گرچه او مطلبي ننوشته بود اما همان جمله گرامي باد كه دست نوشته خودش بود كافيست وي هم ميتوانست از اينترنت مطلب بدزدد
وقتي در ساحل شرفخانه بغير از ايشان عكاس و خبرنگاري نبوده چگونه تو زودتر از ايرنا مطلب و عكس ميتواني بزني
كپي پيست كردن از گوگل و روابط عمومي ادارات و وبلاگها و سايت هاي مختلف هنر نيست
هنر آن نيست كه از 10 تا عكس و خبر هشتا دزدي از ديگران است

هنر آنست كه تمام عكسهايت را خودت بگيري و مطلب ات را هم خودت بنويسي

شبسترنیوز سه‌شنبه , 28 جولای 2015 - 17:35

سلام بهتره به کار خودتون برسین و حسادت فایده ای نداره درسته یک نفر باعث دلخوری خبرنگاران شهرستان شده ولی ما به بندرشرفخانه و مردمش ارادت داریم

سید سه‌شنبه , 28 جولای 2015 - 9:03

مسئولان 6 مرداد 72 سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به شهرستان شبستر را فراموش کردند!!!

سالار سه‌شنبه , 28 جولای 2015 - 9:11

22 سال از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان آذربایجان شرقی می گذرد متاسفانه امسال به فکر افتادند و گرامیداشت گرفتند…

فرهاد سه‌شنبه , 28 جولای 2015 - 11:42

سلام خواهشا از عكس هاي سفر رهبري در سال 72تو سايت بزاريد