کد خبر : 579
تاریخ انتشار : شنبه 2 نوامبر 2013 - 6:21

جبارزاده : آذربایجان‌شرقی را به جایگاه اصلی‌اش می‌رسانیم

جبارزاده : آذربایجان‌شرقی را به جایگاه اصلی‌اش می‌رسانیم

به گزارش شبستر نیوز اسماعیل جبارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه تور توسعه آذربایجان با ایجاد امید در مردم روشن می‌شود، اظهار کرد: این امید و انگیزه باید در تمام اقشار مردم بارور شود نه اینکه محدود به قشر و منطقه خاصی باشد. وی با اشاره به اینکه انسان‌های


به گزارش شبستر نیوز اسماعیل جبارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه تور توسعه آذربایجان با ایجاد امید در مردم روشن می‌شود، اظهار کرد: این امید و انگیزه باید در تمام اقشار مردم بارور شود نه اینکه محدود به قشر و منطقه خاصی باشد.

وی با اشاره به اینکه انسان‌های امیدوار و با نشاط می‌توانند از عهده هر کاری برآیند، افزود: توسعه و پویایی همه جانبه استان مشروط به احیا دوباره امید در همه اقشار مردم است.

جبارزاده از این اقدام به عنوان سرتیتر و سرلوحه اقداماتش در آذربایجان‌شرقی نام برد و گفت: شور و نشاطی که در بین مردم استان بوجود آمده ما را راغب می‌کند تا از این شور نهایت استفاده و بهره‌مندی را داشته باشیم.

این مقام ارشد دولت در آذربایجان‌شرقی این تغییر و تحول در مردم استان را وسیله‌ای خطاب کرد برای احیای دوباره آذربایجان‌شرقی و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری هم استان را به جایگاهی برسانیم که در شان نام و آوازه آذربایجان‌شرقی و مردم آن باشد.

جبارزاده از رسانه‌ها نیز خواست تا در این راه بازوی برای پیش برد خواسته‌های مردم باشند و او را در این راه یاری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.