کد خبر : 5775
تاریخ انتشار : جمعه 2 می 2014 - 15:24

مقوله اقتصاد و معیشت مردم مهم است

مقوله اقتصاد و معیشت مردم مهم است

در سال اقتصاد و فرهنگ هم دولت وظیفه دارد و هم ملت ، مقوله اقتصاد و معیشت مردم مهم است طوری نباشد که مردم احساس نا راحتی کنند ،ما هم همراه و بامردم به بازار می رویم ،افزایش قیمت ها را احساس می کنیم .

c-2759-336x330-150x150به گزارش شبستر نیوز ،حجت الاسلام مردانی پور امام جمعه بخش صوفیان در نمازجمعه این هفته صوفیان که درمسجدگلزار این شهر برگزار شد،با اشاره به فرارسیدن ماه رجب  افزود:پیامبر اکرم در خصوص ماه رجب فرمودند” ماه رجب ماه بزرگ خداست و شعبان ماه من است و رمضان ماه امت من است ،کسیکه یک روز از ماه رجب را روزه بدارد خدا را خشنود می کند و غضب الهی از او دور گردد و دری از درهای جهنم بر او بسته می شود.

مردانی پور در ادامه گفت :12 اردیبهشت روز شهادت شهید مطهری است که در سال 1358 این شخصیت کم نظیر به دست گروه انحرافی فرقان به شهادت رسیدو مطهری یک معلم روحانی بود به همین مناسبت روز شهادت ایشان روز معلم نام گذاری شده است.

مردانی پور در بخش پایانی سخنان خودگفت :در سال اقتصاد و فرهنگ هم دولت وظیفه دارد و هم ملت ، مقوله اقتصاد و معیشت مردم مهم است طوری نباشد که مردم احساس نا راحتی کنند ،ما هم همراه و بامردم به بازار می رویم ،افزایش قیمت ها را احساس می کنیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

حسن شنبه , 3 می 2014 - 11:00

آفرین بر شما