کد خبر : 57737
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 جولای 2015 - 14:07

روستاهای باقی مانده شهرستان شبستر از نعمت گاز برخوردارمی شوند

روستاهای باقی مانده شهرستان شبستر از نعمت گاز برخوردارمی شوند

فرماندارشبسترخبرداد:با گاز رسانی به روستاهای الوچه ملک ، ورکش ، تازه کند ، چراغلو ،موجومبار و لار در بخش صوفیان، شاهد برخورداری صد درصدی مردم شهرستان شبستر از نعمت گاز خواهیم بود.

 

IMG_۲۰۱۵۰۷۱۱_۰۹۲۴۲۸-300x225 (1)به گزارش شبسترنیوز سید سعید کاشانی فرماندار شهرستان شبستر با همراهی تعدادی از مسئولین از پروژه های در دست اجرا و خط شبکه گذاری گاز شش روستای محروم بخش صوفیان (کهل ،پردول ،زبرلو ،سهل ،هرزنق و منور) و همچنین پروژه لوله گذاری داخل روستاهای فوق الذکر که با اعتباری مبالغ بر بیست میلیارد ریال بطول ۳۵ کیلومتر جهت گاز رسانی به ۱۰۹۳نفر جمعیت با ۳۰۷ خانوار که با نظارت عالیه شرکت گاز استان و شهرستان شبستر در حال اجرا بوده بازدید کرد.

 فرماندار شبستر در جریان بازدید از پروژه های عمرانی روستاهای فوق از گاز رسانی به تمامی روستاهای شهرستان خبر داده و گفت انشالله با اتمام پروژه های در دست اقدام عملیات گاز رسانی به روستاهای الوچه ملک ، ورکش ، تازه کند ، چراغلو ،موجومبار و لار در بخش صوفیان آغاز می شود و شاهد برخورداری صد درصدی مردم شهرستان شبستر از نعمت گاز خواهیم بود.

 در ادامه سید سعید کاشانی از پروژه آبرسانی روستاهای علی اکبر لو و پردول  که با اعتباری بالغ بر ۱۱میلیارد ریال از محل اعتبارات آبرسانی و کمک به توسعه زیر بنایی روستاها اجرا شده نیز بازدید کردند.

شایان ذکر است عملیات لوله گذاری داخل روستاهای مزبور به اتمام رسیده و شبکه های مواصلاتی در مسیر اصلی که در حال اجرا بوده و از با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد جلوتر از برنامه زمان بندی اجرایی بوده و برابر اعلام ریاست شرکت گاز و پیمان کاران  مربوطه امید است در هفته دولت سالجاری پروژه اتمام و مورد بهره قرار گیرد.

گفتنی  است فرماندار علاوه بر بازدید  از پروژه های مزبور از نزدیک با اهالی و اعضای شوراها دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آنان از قیل آب شرب ، خانه بهداشت ، احداث سیل بند ، آسفالت معابر ، احداث ساختمان دهیاری و نحوه کمک دولت تدبیر و امید به دهیاریها  از محل عوارض ارزش افزوده  آشنا و موجبات مسرت و خوشحالی اهالی  فراهم و دستورات لازم را به مسئولین دستگاه های مربوطه صادر کردند.

IMG_۲۰۱۵۰۷۱۱_۱۰۱۴۲۷

IMG_۲۰۱۵۰۷۱۱_۰۹۲۲۰۹

IMG_۲۰۱۵۰۷۱۱_۰۹۲۴۲۸

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس دوشنبه , 20 جولای 2015 - 17:29

شبستر چند تا روستا دارد؟

شبسترنیوز دوشنبه , 20 جولای 2015 - 17:31

با سلام حدود 78