کد خبر : 57018
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 جولای 2015 - 15:13

دستگیری 24توزیع‌کننده موادمخدر در شبستر

دستگیری 24توزیع‌کننده موادمخدر در شبستر

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت: با اجرای طرح پاکسازی موادمخدر طی دو هفته گذشته بیش از یک کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و 24 خرده‌فروش معتاد نیز دستگیر شدند.

dastgiri_1_211به گزارش شبسترنیوز فریدون حیدری با اعلام این مطلب گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف شهرستان شبستر با همکاری کلیه واحدهای انتظامی به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران و با شناسایی محل پاتوق معتادان 20 نفر توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان بیش از یک کیلوگرم انواع موادمخدر و تعدادی ابزارآلات استعمال موادمخدر صنعتی و سنتی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی افزود: در یک عملیات دیگر نیز ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان، پس از شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع‌کنندگان موادمخدر تعداد چهار نفر خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد خطرناک را دستگیر کردند.

حیدری در ادامه اظهارکرد: برای اجرای این طرح مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال کشف شد که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر در پایان خاطرنشان کرد: به منظور سالم‌سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و همکاری خوب مردم نیز همواره پلیس را در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح‌ها یاری خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برادر دوشنبه , 13 جولای 2015 - 15:44

سلام بر فرمانده محترم ازتون یه خواهش دارم چرا به روزه خواران در ملع عام سخنی نمی گویید چرا سال قبل کسی می خورد فورا دستگیر و جریمه میکردید؟

من دوشنبه , 13 جولای 2015 - 18:33

طرفای قبرستان قدیم شبسترک طرف باسداران هس قسمت خاکیش محل عبورومرورمعتادان وجاسازی موادمخدلطفن نیروهای گشت اونطرف زیادعبورکنن

اذربیجانی سه‌شنبه , 14 جولای 2015 - 9:10

سلام و قوت به رییس پلیس جناب اقای حیدری جمع جمع شود وان گهی دریا شود

حسین سه‌شنبه , 14 جولای 2015 - 11:34

روزه مسئله شخصی است

ناشناس سه‌شنبه , 14 جولای 2015 - 14:04

سلام.خسته نباشید.آقا خواهشا ب گوش مسئولین مربوطه برسونین.بین روستایی ها شایعه شده ک چن نفر از افراد داعش در روستاها پنهان شده و چن نفرو هم ب قتل رسوندن.خواهش میکنم یکی ب مسئولین اطلاع بده.شایعه بدتر از خود حادثه هستش.من خودم از وقتی شنیدم میترسم از خونه بیرون برم.ممنون میشم رسیدگی کنین.یاعلی