کد خبر : 56584
تاریخ انتشار : جمعه 10 جولای 2015 - 21:46

چهره کریه آمریکا باید برای جامعه روشن و آشکار شود

چهره کریه آمریکا باید برای جامعه روشن و آشکار شود

امام جمعه شبسترگفت:مردم با حضور متحدانه خود در راهپیمایی اعلام کردند که در مقابله استکبار جهانی برای همیشه در این صحنه ایستاده اند و تا آخرین نفس در این راه خواهند بود.

DSC00099به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر  با اشاره به آثار اخلاقی تربیتی ماه مبارک رمضان گفت:همه نیازمند رسیدن به تقوا هستند و تمام مومنین در سایه رعایت تقوای الهی به مراتب بالاتر رسیده اند و رسیدن به تقوا از بزرگترین آثار ماه رمضان هست.

امام جمعه شبستر با تقدیر از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس اظهارکرد:تمامی امت های اسلامی دنیا با زبان روزه به صورت هماهنگ با لبیک گفتن به ندای اسلام ،اهل بیت ،امام خمینی(ره)،شهدا ،تمام مستصعفین و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند و روز قدس روز جهانی مبارزه با صهیونیسم و اعلام انزجار از حرکت های آمریکا، اسرائیل و تمامی دشمنان اسلامی می باشد.

وی ادامه داد:ملت با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بطلان صهیونیسم را اعلام کردندو مسلمانان جهان با اتحاد ، انسجام ، همدلی و همزبانی به موقع  و عمل به منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری می توانند  رژیم صهیونیستی را نابود کنند و و مردم با حضور متحدانه خود در راهپیمایی اعلام کردند که  در مقابله استکبار جهانی برای همیشه در این صحنه  ایستاده اند و تا آخرین نفس در این راه خواهند بود.

محمدزاده با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان ملعون و  شهادت تعداد کثیری از مردم مسلمان در مسجد گوهرشاد افزود:تمام خانواده ها ، نوجوانان و جوانان توجه کنند که برای برقراری  حجاب در این کشور شهدا را داده ایم و نباید  مظاهر بدحجابی و بی عفتی جامعه را آلوده کنند.

وی ادامه داد:هیچ کس نباید به خود اجازه دهد  برخلاف دستورات اسلام عمل کرده و برنامه ای را اجرا نماید و در صورتی که اینطور شود همه مسئولین و مردم وظیفه دارند در مقابل بدحجابی و مظاهر فساد  مبارزه نمایند و حجاب جزو اساسی ترین و واجب ترین مسائل برای آقایان و خانم ها  است

خطیب جمعه شبستر با اشاره به توطئه های مختلف آمریکا از جمله توطئه کودتای آمریکایی پادگان نوژه تصریح کرد:اینها همه کارنامه های سیاه استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا هست و چهره کریه آمریکا باید برای جامعه بشری روشن و آشکار شود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: ضمن اینکه موافق مذاکره هستیم و از  هیئت مذاکره که با عزت و صلابت ایستاده است حمایت می کنیم ولی رعایت خطوط قرمزاعلام شده توسط مقام معظم رهبری را به هیئت مذاکره کننده توصیه میکنیم.

محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد:کارنامه آمریکا و اسرائیل آنقدر سیاه است که  نباید مورد بی توجهی و فراموشی قرار گیرد و باید توطئه های آمریکا باید در تاریخ انقلاب اسلامی زبان به زبان گفته شود و نباید آمریکا از توطئه ها و فتنه های آمریکا غافل شویم  و شعار مرگ بر آمریکا و دشمنان باید  برای همیشه به عنوان رمز امت اسلامی در زبان مسلمانان جاری شود.

برای مشاهده تصاویر بر روی لینک زیر کلیک نمایید….

تصاویر/نماز جمعه روز قدس شبستر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سرباز ولایت شنبه , 11 جولای 2015 - 22:42

خدا حفظشون کنه. آدم بزرگی هستن.

خانم شیرزاد یکشنبه , 12 جولای 2015 - 11:46

واقعا؟!