کد خبر : 56536
تاریخ انتشار : جمعه 10 جولای 2015 - 17:06

نژاد پرستي ، ترور و تخريب از خصوصيات بارز رژيم صهيونيستي است

نژاد پرستي ، ترور و تخريب از خصوصيات بارز رژيم صهيونيستي است

به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام بجانی در خطبه های نمازجمعه تسوج، آمريكا را به تعبير امام راحل (ره) دشمن شماره يك بشريت خواند و اظهار داشت : وظيفه همه مسلمانان است كه با اخوت  و برادري در رعايت حال همه مسلمانان در برطرف كردن مشكلات وقطع دست ايادي استكبار ، آمريكا و اسرائيل از سر

email.read.phpبه گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام بجانی در خطبه های نمازجمعه تسوج، آمريكا را به تعبير امام راحل (ره) دشمن شماره يك بشريت خواند و اظهار داشت : وظيفه همه مسلمانان است كه با اخوت  و برادري در رعايت حال همه مسلمانان در برطرف كردن مشكلات وقطع دست ايادي استكبار ، آمريكا و اسرائيل از سر مردم مظلومان و مسلمانان تلاش نمايند .

حجت السلام بجاني گرد همايي مسلمانان در مناسبت هاي مختلف به وي‍‍ژه در روز جهاني قدس را به نوعي ايجاد خوف در دل دشمنان عنوان كرد و تصريح كرد: در روايت ها آمده است ظهور حضرت امام زمان(ع) خوف و رعبي در دشمنان ايجاد مي كند كه باعث از بين رفتن دشمنان ايشان خواهد شد.

خطيب جمعه تسوج در خطبه دوم نماز گفت: يهوديان كساني بودند كه با غصب اراضي فلسطيني موجب به استشمار كشيدن مردم فلسطين شدند.

حجت الاسلام بجاني نژاد پرستي ، ترور و تخريب را از خصوصيات بارز رژيم صهيونيستي عنوان كرد و خاطرنشان نمود: رژيم صهيونيستي با تخريب  500 شهر و روستاي فلسطين اشغالي، پنج ميليون جمعيت آن را آواره كرد و آنان را مجبور به چادر نشيني در كشور هايي از جمله لبنان، سوريه و اردن كرد.

امام جمعه تسوج با اشاره به اينكه5/1 درصد جمعيت فعلي آمريكا يهودي هستند ياد آورشد: 49   % سرمايه ي آمريكا در دست اين 5/1 درصد است كه به نوعي تبعيض نژادي است.

حجت الاسلام بجاني از نامگذاري 16 مرداد 1358 به عنوان روز جهاني قدس از طرف بنيانگذار جمهوري اسلامي يك روز ماندگار  نام برد و افزود: با اين اقدام امام راحل (ه) در تاريخ جمهوري اسلامي، استكبار ستيزي و حمايت از  مظلومان در ذهن ها نقش بست و مسلمانان خود را ملزم به دفاع از حقوق بين المللي مردم فلسطين شدند.

وي  اهداف رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني در ايجاد داعش و جريان هاي تكفيري را ايجاد اختلاف بين مسلمانان عنوان كرد و خاطر نشان كرد: به خيال باطل آنان ، كه اين عمل موجب فراموشي  جريان فلسطين از ياد ها گردد،در صورتيكه هم اكنون اقتدار يك كشور محدود به مرز هاي بين المللي نيست بلكه در عصر ارتباطات، فرهنگ و بيداري اقتدار يك كشور را تعيين مي كند.

وي در پايان راهپيمايي روز قدس را كه دفاع از مظلومان فلسطين برگزار مي گردد، شباهت زيادي با برگزاري مراسم هاي شب قدر دارد، گفت:  اين ايام موجب رهايي انسان از قيد و بندگي غير خدا دارد به طوري كه وعده خداوند متعال در احقاق حقوق مستضعفان در آينده تحقق خواهد يافت.

علیرضاخوش نیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.