کد خبر : 565
تاریخ انتشار : جمعه 1 نوامبر 2013 - 11:16

امام جمعه شبستر:کسی که جریانات سال 88 را فتنه نداند ، نباید مسئولیتی داشته باشد

امام جمعه شبستر:کسی که جریانات سال 88 را فتنه نداند ، نباید مسئولیتی داشته باشد

به گزارش خبرنگارشبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده ظهر امروز درخطبه های نماز جمعه این هفته که درمسجدجامع شبستربرگزار شد گفت :در تاریخ انقلاب اسلامی روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز مرگ آمریکا و اسرائیل بوده است و خواهد بود. خطیب جمعه شبستر در ادامه افزود: همه ملت همواره باید در شناخت دشمن

به گزارش خبرنگارشبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده ظهر امروز درخطبه های نماز جمعه این هفته که درمسجدجامع شبستربرگزار شد گفت :در تاریخ انقلاب اسلامی روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز مرگ آمریکا و اسرائیل بوده است و خواهد بود.
خطیب جمعه شبستر در ادامه افزود: همه ملت همواره باید در شناخت دشمن و مقابله با آن همچون دانشجویان پیرو خط امام هیچ گونه تردیدی به خود راه ندهند.

امام جمعه شبستر در بخش دیگری از سخنان خود گفت :مذاکره کنندگان هسته ای باید به استکبار جهانی تفهیم نمایند که ایران اسلامی به هیچ وجه به فکر سلاح هسته ای نبوده و تنها به دنبال استفاده صلح آمیز از این انرِژی میباشند. ولی این نکته را باید یادآور شوند که همه دنیا باید به قوانین بین المللی هسته ای پایبند باشند و طوری نباشند که سلاح هسته ای برای عده ای حلال و برای عده ای حرام باشد.

ایشان در ادامه گفت : آقای رئیس جمهور بایستی توجه داشته باشند که مسئولی که جریانات سال 88 را فتنه نداند ، نباید هیچ مسئولیتی و ریاستی بر این مردم شریف ولایی داشته باشد. چرا که چنین مسئولی یا مغز خر خورده و یا شیر خر.

حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستر در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد:شعار اصلی امام حسین (ع) که همان «هیهات من الذله» است بایستی در تمامی عزاداری های شیعیان آن حضرت سر لوحه فکر و ذهن و عمل آنان قرار گیرد

خاطرنشان میشود بعدازخطبه های نمازجمعه این هفته از عوامل نیروی انتظامی شهرستان شبستردر زمینه دستگیری سارقان طلا و جواهر تجلیل به عمل آمد.




برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.