کد خبر : 5572
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آوریل 2014 - 20:19

امیدواریم دغدغه‌های مردم در بخش هزینه‌های درمانی رفع شود

امیدواریم دغدغه‌های مردم در بخش هزینه‌های درمانی رفع شود

فرماندار شبسترگفت: امیدواریم در سال 93 بخش قابل توجهی از دغدغه‌های مردم به ویژه کارگران در بخش هزینه‌های درمانی رفع شود. –

81079580-5556571به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز ، سید سعید کاشانی بعد ازظهر امروز در جمع کارگران با تبریک هفته کارگر اظهار کرد: این هفته را به کارگران سخت‌کوشی که با همت و تلاش مضاعف همچنین کارفرمایان که با مدیریت جهادی در شکوفایی اقتصادی و صنعتی و سربلندی و اعتلای پرچم معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی می‌کنند تبریک گفته و حضور پررنگ در عرصه تولید را خواستارم.

وی تصریح کرد: در سالیکه از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده، رسیدن به این اهداف با همت و تلاش کارگران که بازوان حرکت هر جامعه‌ای برای رشد و تعالی و شکوفایی هستند میسر خواهد شد.

کاشانی گفت: کارگران شریف‌ترین انسان‌های اجتماع و از دیدگاه اسلام بسیار محترم و ارزشمند هستند، در دولت تدبیر و امید نیز کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه به شمار می‌روند و انتظار هست تولیدکنندگان با ارزش دادن به این قشر از جامعه و تعامل و همکاری در تحقق منویات مقام معظم رهبری در تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

در این نشست که به مناسبت هفته کارگر با حضور تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شده بود، فرماندار شبستر اعلام کرد: در کار و فعالیت‌های اقتصادی هر کس با بهره‌گیری از تفکر و خردورزی سعی دارد به نحوی شایسته مسیر تکامل را پیموده و رشد کند که توجه به آن از بعد اسلام بر ارزش‌های بسیار آنان می‌افزاید.

کاشانی تصریح کرد: کار کردن تنها خلاصی از فقر نیست بلکه اشتغال به کار بر عزت و شخصیت هر فرد افزوده و او را در نظر خود و دیگران محترم می‌سازد.

وی، کار کردن را مایه بقاء، رشد عقل و خردمندی انسان دانست و افزود: منابعی که از بودجه و طرح هدفمندسازی یارانه‌ها به موضوع سلامت و درمان اختصاص یافته است با برنامه‌ریزی و ساز و کارهایی که دولت طراحی کرده دست یافتنی است و امیدواریم در سال 93 بخش قابل توجهی از دغدغه‌های مردم به ویژه کارگران در بخش هزینه‌های درمانی رفع شود.

فرماندار شهرستان شبستر در بخش دیگری از سخنان خود موضوع خروج از رکود را از سیاست‌های اصلی دولت در سال 93 عنوان کرد و گفت: دولت به دنبال آن است که موانع پیش روی بخش تولید و صادرات غیرنفتی را از میان بردارد و زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم از وابستگی‌ها رهایی یابیم و نیازهای خود را با اتکا به خود و حفظ استقلال و حیثیت ملی و دینی خود برآورده سازیم، باید طبق فرامین مقام معظم رهبری جهادگونه و با عزم ملی و مدیرت جهادی حرکت کنیم.

کاشانی تصریح کرد: با گسترش دامنه کار و فعالیت علمی و پژوهشی همچنین توسعه اقتصاد ملی و البته با برنامه‌ریزی‌های اساسی و درازمدت راه پیشرفت کشور برای خود و نسل‌های آینده هموار می‌شود.

در ادامه علی نادری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر عملکرد این اداره در سال 92 را تشریح کرد و سپس نمایندگان کارگران در خصوص مشکلات و موانع پیش روی به تبادل نظر پرداختند.

علیرضاخوش نیت

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.