کد خبر : 54969
تاریخ انتشار : جمعه 3 جولای 2015 - 16:32

بازدید از مراکز نظامی آرزوی پوچ آمریکا می باشد

بازدید از مراکز نظامی آرزوی پوچ آمریکا می باشد

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام مردانی پور در نمازجمعه این هفته  صوفیان با اشاره به فضایل ماه رمضان گفت:در ماه های سال ماه رمضان ماه خدا معرفی شده و در ماه رمضان شبهای قدر شب های باارزشی معرفی شده است قدر یعنی تقدیر و اندازه گیری و خداوند متعال در این شب حوادث یک سال را

40584449141775536236به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام مردانی پور در نمازجمعه این هفته  صوفیان با اشاره به فضایل ماه رمضان گفت:در ماه های سال ماه رمضان ماه خدا معرفی شده و در ماه رمضان شبهای قدر شب های باارزشی معرفی شده است قدر یعنی تقدیر و اندازه گیری و خداوند متعال در این شب حوادث یک سال را تقدیر می کند و رزق و روزی ،زندگی و مرگ انسانها در این شب مقدر می شود وقرآن کریم نیزشب قدر را بهتر از هزار ماه می داند.
امام جمعه صوفیان با اشاره به  وقایع شب قدر از جمله  نزول قرآن ،نزول ملائکه و سلام گفت:شب قدر شب دعا و عبادت است و  این شب ها متعلق به امیرالمؤنین(ع)هست وباید از این شب ها بهترین استفاده را کنیم.

مردانی پور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهاکرد:  7تا 12 تیر را باید هفته حقوق بشر آمریکائی نامید و جنایت های مختلفی توسط آمریکا و ایادی اش در این هفته اتفاق افتاده که بمب گذاری ساختمان مرکزی حزب جمهوری اسلامی ، بمباران شیمیایی شلمچه توسط صدام و آمریکا،،شهادت شهید صدوقی و حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و شهادت298 از جمله آنها می باشد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود:آمریکا می گوید توافق نکردن بهتر از توافق بد است که اتفاقا ماهم همین را می گوییم و بدنبال توافق خوب هستیم ، توافقی که حقوق هسته ای ملت ایران به رسمیت شناخته شود و تحریمها یکی یکی برداشته شود .
امام جمعه صوفیان اضافه کرد:زیاده خواهی آمریکا این است که از مراکز نظامی در کنارمراکز هسته ای بازدید کند و از دانشمندان و فرزندان این ملت بازجوئی کند و غنی سازی مارا تا 25 سال محدود کند و بعد از این مراحل تحریمها برداشته شود که اینها هم آرزوهای پوچ آمریکا می باشد ، وآنچه که مشخص شده خطوط قرمز ما است .
مردانی پور در پایان با اشاره به آنکه اوباما تهدید می کند اگر انچه که ما می گوئیم نشود میزمذاکره را ترک می کنیم خاطرنشان کرد :ما می گوییم اگر شما پشیمان شدید ماهم به غنی سازی و مواضع خود ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس جمعه , 3 جولای 2015 - 18:32

ظاهرا در هفته اکرام ایتام قرار داریم.
لطفا یک گزارش از کمیته امداد تهیه کنید و این موضوع را پوشش دهید.
خیلی از فرزندان شهرستان شبستر به حامی نیاز دارند