کد خبر : 54968
تاریخ انتشار : جمعه 3 جولای 2015 - 20:31

خانواده ها و مسئولین به بحث ازدواج جوانان توجه کنند/بزک کنندگان چهره کریه آمریکا اجنبی هستند

خانواده ها و مسئولین به بحث ازدواج جوانان توجه کنند/بزک کنندگان چهره کریه آمریکا اجنبی هستند

امام جمعه شبسترگفت: کنارهم نشستن با آمریکا بسیار خطرناک است وآمریکا قدرتی پوشالی است که می خواهد خود را بر همه تحمیل کند و نباید از حیله ها و فتنه های آمریکایی غافل شویم و جنایت ها و فتنه های آمریکا باید زبان به زبان گفته شود.

DSC0001912به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با اشاره به آثار تربیتی رمضان و روزه گفت:روزه سپری بین انسان و آتش جهنم است و باید اخلاق ،رفتار،ایمان و تقوایمان در این ماه عزیز تغییرکند و در صورتی که با روزه گرفتن ایمان و تقوا افزایش نیابد ثمری جز گرسنگی و تشنگی ندارد.

وی ادامه داد:شب های قدر از شب هایی است که انسان می تواند کوله باری از گناههای خود را با استغفار از خداوند متعال کاهش دهد و باید به شب های قدر دقت و توجه کنیم وشفای قلب هایمان را از خدا بگیریم.

محمدزاده با اشاره به ازدواج امام علی(ع)و حضرت فاطمه زهرا(س)اظهارکرد:ازدواج ایشان با کمترین دارایی بود و اکنون باید در جامعه به امر ازدواج توجه کرده و شرایط ازدواج را آسانتر کنیم چرا که ازداوج برای برخی از جوانان که امکان به گناه افتادن هست امری واجب می باشد و لازم است خانواده ها و مسئولین به بحث ازدواج جوانان دقت کنند و باید به جوانانی که توان ازدواج را ندارند کمک کرد و پرداخت زکات در امر ازدواج جوانان شرعا امری جایز است .

امام جمعه شبستر افزود:بحث های علمی و دینی در شب های قدر از بهترین عمل ها می باشد و باید سعی کنیم بصیرت و آگاهی های لازم را کسب نمائیم و راه صلاح اسلام و مسلمانان در  تبعیت از اسلام ،اهل بیت(ع) و ولایت مطلقه فقیه می باشد.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد:ایشان با ابلاغ این سیاست ها به کل دنیا اعلام کردند که برای پیشرفت جامعه و امورات نظام جمهوی اسلامی منتظر مذاکره با دشمن نیستیم و با اقتدا به دین اسلام و اهل بیت (ع) در این راه تلاش میکنیم.

خطیب جمعه شبستر با اشاره به جنایت های آمریکا در تاریخ نظام جمهوری اسلامی افزود:طبق منویات مقام معظم رهبری بعضی ها تلاش میکنند چهره بزک کرده آمریکا را به مردم نشان دهند و این افراد اجنبی هستند و باید چهره کریه آمریکا برای ملت روشن شود.

وی با اشاره به 12تیر سالروز حمله ناوهای آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و به شهادت رسیدن 298 نفر از مردم بی گناه گفت:در جریان این حادثه تمام مدافعان حقوق بشر در دنیا خفه خون گرفتند و هیچ واکنشی نشان ندادند و باید توجه کنیم که کنارهم نشستن با آمریکا بسیار خطرناک است وآمریکا قدرتی پوشالی است که می خواهد خود را بر همه تحمیل کند و  نباید از حیله ها و فتنه های آمریکایی غافل شویم و  جنایت ها و فتنه های آمریکا باید زبان به زبان گفته شود

امام جمعه شبستر در پایان خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس شد و خاطرنشان کرد:ملت بایدبا تمام وجود بار دیگر در عرصه و صحنه حضور یابند و ندای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل را سردهند و در نابودی دشمنان قدم بردارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس جمعه , 3 جولای 2015 - 21:36

حاج آقای امام جمعه
تا بحال چند تا صندوق قرض الحسنه ایجاد کردی تا جوانان (در غیاب مرگبار بانک ها) بیایند و وام ازدواج بگیرند؟
با حرف زدن که نمی شود.

ناشناس جمعه , 3 جولای 2015 - 23:08

پیام مهم توییتری ظریف به غرب منتشر شد.محض رضای خدا این فیلم را در قالب یک خبر منتشر کنید.نه نظر
http://www.aparat.com/v/vW1DE

دلزده از همه چیز شنبه , 4 جولای 2015 - 9:24

حاج اقای امام جمعه

تابحال چند کلمه درباره ظلم هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن بسیجیان شبسترنسبت به اعضاخود در نمازهای جمعه صحبت کرده اید؟.9سال است مردم تحت ولایت شما رازیرفشار گذاشته ودروغ می گویند.دررابطه با صدور اسناد اینها اعضارابه ثبت اسناد پاس می دهند وثبت اسناد به این شرکت واین یعنی شگرد تازه اینها برای عدم پاسخگویی .ایا خدمت به مردم یعنی این ؟؟؟درواقع شما نمی توانیدبا دعوت از متولیان این مسئله مشکل چندصدنفرازاعضاراحل نمایید؟به خدا روزبه روزبدبینی بیشتر می شود؟ایا حل این مشکل بالاتر ازبحث انرژی هسته ای است؟(اقدامات فرمانداری محترم که مسکوت وراکد ماند وهیچ ترتیب اثری داده نشد)

مسجدی شنبه , 4 جولای 2015 - 23:05

حاج آقا لطفا مشکل هیئت امنای مساجد را حل کنید.