کد خبر : 5472
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آوریل 2014 - 3:40

تصویب رشته اقتصاد اسلامی کارشناسی ارشدبرای دانشگاه آزاد شبستر

تصویب رشته اقتصاد اسلامی کارشناسی ارشدبرای دانشگاه آزاد شبستر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر از تأسیس رشته اقتصاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

anaj1389687936Uf1mv3_thumbnailبه گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز، سعید مشکینی رئیس  دانشگاه آزاداسلامی واحدشبستر از صدور مجوز تأسیس رشته جدید اقتصاد اسلامی در دوره فوق لیسانس این دانشگاه خبر داد وگفت:با توجه به نیاز شهرستان شبستر به این رشته تحصیلی و نبود آن در دیگر مراکز آموزش عالی شهرستان، پس از تمهید امکانات و مقدمات لازم و ارسال مدارک و مستندات، این رشته در جلسه شورای گسترش رشته های وزارت علوم تحقیقات وفناوری مورد تصویب قرار گرفت، و مصوبه به دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.
مشکینی اظهار امیدواری کرد تصویب رشته های جدید در این دانشگاه بتواند نیاز های آموزش عالی شهرستان شبستر را مرتفع نموده و گامی در راستای پیشرفت هر چه بیشتر این شهرستان فرهنگی و مردم با فرهنگ آن و توسعه علم و فناوری در ایران اسلامی گردد.
خاطر نشان می سازد دانشگاه آزاد اسلامی شبستر در آخرین رتبه بندی پایگاه علوم استنادی جهان اسلام(lsc )، رتبه دوم علمی و پژوهشی را در استان آذربایجان شرقی به خود اختصاص داده که با تأسیس رشته اقتصاد اسلامی، تعداد رشته های این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس) به عدد 42 می رسد.
همچنین این دانشگاه دارای 3 رشته در مقطع دکترای حرفه ای و دکترای تخصصی می باشد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

حاج باقری یکشنبه , 27 آوریل 2014 - 13:10

روحانی مستقر در تسوج رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی جلفا منصوب شد
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجانشرقی، حجت‌الاسلام سید محمد ابراهیم سید محمدی به سمت ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجانشرقی، طی حکمی از سوی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجانشرقی، حجت‌الاسلام سید محمد ابراهیم سید محمدی به سمت ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا منصوب شد.

دراین حکم آمده است؛ باتوجه به رسالت سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص نشرمعارف قرآن واهل بیت (ع) و با نظر به اهمیت وجایگاه فرهنگ در نظام احسن جمهوری اسلامی، جنابعالی را به سمت ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا منصوب می نمایم.

امید است تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) درانجام وظایف محوله بر اساس سیاست های ابلاغی ودر چارچوب مقررات در راستای اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشید.

رجاء واثق دارم مسئولین محترم شهرستان، بویژه فرماندار محترم، امام جمعه محترم ونیزنماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، در انجام این مهم شما را یاری خواهند کرد.

حاج باقری سه‌شنبه , 29 آوریل 2014 - 19:31

تقدیروتشکر از اطلاع رسانیتان