کد خبر : 54306
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 ژوئن 2015 - 13:22

تمرین تکواندو کاران شهرداری تبریز در شبستر + تصاویر

تمرین تکواندو کاران شهرداری تبریز در شبستر + تصاویر

شبسترنیوز : اردوی تیم تکواندو نونهالان و نوجوانان شهرداری تبریز در شهرستان شبستر در حال برگزاری است.

IMG_0266_wmبه گزارش شبسترنیوز ، حامد جعفری سرپرست و مربی باشگاه تکواندو شهرداری تبریز در حاشیه برگزاری اردوی تیم تکواندو نونهالان و نوجوانان تیم شهرداری تبریز در شهرستان شبستر که در سالن پوریای ولی این شهر در حال برگزاری است در گفتگو با خبرنگار ما با قدردانی از مسئولین سازمان ورزش شهرداری تبریز ، اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر ، باشگاه دنیلی و اداره آموزش و پرورش شبستر گفت : با توجه به خوش آب و هوا بودن این شهرستان و با تصمیم مسئولین سازمان ورزش شهرداری تصمیم گرفته شد اردوی تیم تکواندو نونهالان و نوجوانان باشگاه شهرداری کلان شهر تبریز به مدت دو هفته در شبستر برگزار شود.

وی اظهار کرد : در این اردو 40نفر از اعضای تیم شهرداری و 10 نفر از قهرمانان تکواندو کار شهرستان شبستر حضور دارند و تمرینات در دو شیفت صبح و بعداز ظهر در سالن های پوریای ولی و مدرسه بیاضیان وایقان انجام میشود.

جعفری در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه مسابقات لیگ تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور بعد از ماه مبارک رمضان در خانه تکواندو فدراسیون برگزار خواهد شد افزود : این اردو جهت آمادگی های لازم برای شرکت در این مسابقات در حال برگزاریست.

وی در پایان تمرینات آمادگی جسمانی ، قلبی عروقی ، استقامت ، قدرت و انعطاف پذیری را از مهمترین تمرینات اردوی شبستر دانست .

خاطرنشان میشود این اردو از 6 تیر ماه آغاز شده و به مدت دو هفته در شهرستان شبستر ادامه خواهد داشت و به احتمال زیاد یوسف کرمی قهرمان جهان به این اردو خواهد پیوست.

برای مشاهده تصاویر این اردو بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

تصاویر/تمرین اردوی تکواندو شهرداری تبریز در شهرستان شبستر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.