کد خبر : 540
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 اکتبر 2013 - 4:56

فرماندارشبستر:موانع پیش روی تولید باید برچیده شود

فرماندارشبستر:موانع پیش روی تولید باید برچیده شود

به گزارش شبسترنیوز، جمشید عقلمند مرجانی در جریان بازدید از یک واحد آرد سازی فعال در حوزه شهرستان شبستر افزود: ایران در زمینه ی تولیدات علمی دنیا در رتبه 15 قرار دارد و این امر در سایه ارتقاء سطح علمی و فناوری است و موجب افزایش بهره روی در صنایع و رقابت در بازارهای جهانی

[largesize]_dsc00424-13
به گزارش شبسترنیوز، جمشید عقلمند مرجانی در جریان بازدید از یک واحد آرد سازی فعال در حوزه شهرستان شبستر افزود: ایران در زمینه ی تولیدات علمی دنیا در رتبه 15 قرار دارد و این امر در سایه ارتقاء سطح علمی و فناوری است و موجب افزایش بهره روی در صنایع و رقابت در بازارهای جهانی شده است.

در این بازدید که بخشدار مرکزی و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز حضور داشتند فرماندارشبستر در گفتگو با تولید کنندگان خواستار فعالیت بیشتر این کارخانه با ظرفیت کامل و رفع موانع و مشکلات موجود در بخش تولید شد.

جمشید عقلمند مرجانی اظهار داشت: در سال های اخیر در عمل به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ایرانی و تحقق حماسه اقتصادی با همت مسوولان و تلاش صنعت گران و تولید کنندگان، بایدحرکتی جهادی و جهشی در عرصه اقتصاد کشور به ویژه در واحد آرد سازی ارس مهر به عنوان بزرگترین تولید کننده آرد سازی کشور صورت پذیرد.

وی پیشرفت طرح های صنعتی شهرستان در مقایسه با سالهای گذشته را قابل ملاحظه ارزیابی کرد و گفت: در سایه تلاش کارفرمایان و کارگران زحمتکش شهرستان، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نام گرفته است باید از طرح های صنعتی و تولیدی حمایت ویژه ای صورت پذیرد .

وی اضافه کرد : صنایع ما توانسته اند با تلاش شبانه روزی و ایجاد تحول کمی و کیفی در عرصه تولید، آثار تحریم های دشمنان را خنثی نمایند و آنان را در اهداف پلید خود، ناکام بگذارند. وی افزود: هم اکنون در شهرستان شبستر هفت شهرک صنعتی در حال فعالیت هستند که علاوه بر تولید محصولات مختلف و با کیفیت، زمینه اشتغالزایی برای بسیاری از جوانان منطقه و سایر شهرستان های همجوار را فراهم کرده اند.

وی آمادگی کامل این فرمانداری را برای همکاری با تولید کنندگان و فراهم کردن شرایط مساعد برای ادامه فعالیت صنایع و جذب سرمایه گذاران اعلام کرد.

منبع:نصرنیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.