کد خبر : 5347
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آوریل 2014 - 13:12

باید سرمایه گذاربیشتری به منطقه جذب شود

باید سرمایه گذاربیشتری به منطقه جذب شود

فرماندار و هیئت همراه از کارخانه ارس پر و مجموعه پروژه های روستای بنیس بازدید کردند.

newspics_[largesize]_184
به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز سیدسعیدکاشانی  فرماندار شهرستان شبستر از زمان انتصاب خود از نقاط   مختلف شهرستان شبستر بازدید می کند و در جریان این بازدید ها   ،چند ساعت از وقت  خود را به روستای بنیس  اختصاص داد.
وی در بازدید از خطوط تولید کیک ناربن با اشاره به اشتغال 300 نفر مستقیم در این کارخانه،از حمایتهای ویژه خود  بصورت مستقیم در آینده خبر داد.
کاشانی در ادامه  گفت: همه باید  دست در دست هم دهیم  تا برای شهرستان شبستر دستاوردهای بیشتری به ارمغان بیاوریم و پای افراد سرمایه گذار و خیرین رابیشتراز از این به منطقه شبستر بگشاییم.
فرماندار شبستر  حمایت از سرمایه گذار و بخش خصوصی را از وظایف اصلی خود دانسته وافزود: در دوران مدیریت من با درایت و تدبیر برای منطقه برنامه ریزی خواهیم کرد.
ایشان در ادامه سخنان خویش کمک فکری و عملی کارشناسان بخصوص کارشناسان فرمانداری را یک اساس برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در شهرستان اعلام کرد.
فرماندار شهرستان در ادامه سفر خود به روستای بنیس از پروژه آبرسانی و استخر کشاورزی،گلخانه شیشه ای گل رز،بازگشایی معابر روستای بنیس و چند طرحاین روستا نیز بازدید کرد.
خاطرنشان می شود مدیر عامل شرکت ارس پر بنیس از مشکلات و موانع پیشرفت سریع اهداف و چشم اندازهای شرکت ارس پر و روستای بنیس گزارشی را ارائه نموده و از فرماندار خواستار مساعدت دراین خصوص شد.
کاشانی در پایان بازدید خود دستورات لازم در خصوص بررسی و مساعدت لازم برای حرکت سریع و رو به جلو برنامه ریزی های شرکت ارس پر بنیس را نیز صادر کرد.

newspics_[largesize]_185newspics_[largesize]_246

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رامین چهارشنبه , 23 آوریل 2014 - 19:36

کدوم برنامه و سیاست کاری برای جذب سرمایه گذارن برای شهرستان شبستر انجام دادید…….