کد خبر : 53448
تاریخ انتشار : شنبه 27 ژوئن 2015 - 2:46

در انتخاب همسر حدود و معیار های دینی و اخلاقی مدنظر قرار گیرد

در انتخاب همسر حدود و معیار های دینی و اخلاقی مدنظر قرار گیرد

امام جمعه شبسترگفت: جبهه هسته ای از مهم ترین جبهه ها می باشد و با وجود حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای رعایت خطوط قرمز مشخص شده توسط مقام معطم رهبری برای همه امری لازم و ضروری است.

IMG_9716به گزارش شبسترنیوزحجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با اشاره به آثار تربیتی و اخلاقی روزه ماه مبارک رمضان گفت:طبق روایات و احادیث روزه گرفتن یکی از عوامل قرار دادن نفس در اختیار عقل می باشد و انسان باید با انجام اعمال مختلف در این ماه خود را تربیت کند و باید دقت کنیم که آیا هر روزی که از ماه مبارک رمضان می گذرد به قرب الهی نزدیک می شویم یا نه ؟

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش و گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهارکرد:جریان 7تیر دشمنی آشکار استکبار جهانی با نظام جموری اسلامی را نشان می دهد و این اقدام برای همیشه به عنوان نقطه ننگ از سوی استکبار جهانی در تاریخ ثبت شده و بعضی ها خصوصا در فضای مجازی که به شک و تردید می افتند که مرگ بر آمریکار بگوییم یا نه بایدتوجه کنند که منافقین نوکران دست بسته آمریکا و استکبارجهانی هستند .

امام جمعه شبستر ادامه داد:جایگاه قوه قضائیه بالا و تأثیرگذار بوده و این قوه از ارکان تأثیرگذار و اساسی نظام جمهوری اسلامی می باشد و مأموریت قوه قضائیه سنگین بوده و باید در مقابل کج روی ها و زیاده روی ها  بایستد و مجری عدالت در جامعه اسلامی باشد.

محمدزاده با اشاره به سالروز رحلت حضرت خدیجه (س)افزود:خدیجه کبری بانویی بود که در زمانی تاریک نور الهی را پیدا کردو معیار آن حضرت در انتخاب همسر ایمان ،پاکی،وفای به عهد و … بود و خانواده ها و جوانان باید دقت کنند که در بحث انتخاب همسر حدود و معیار های اخلاقی ،دینی و صحیح مدنظر قرار گیرد.

خطیب جمعه شبستر در پایان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در جمع مسئولین و کارگزاران نظام خاطرنشان کرد:همه باید به سخنان ایشان دقت و توجه نمایند و باید توجه کرد جبهه هسته ای از مهم ترین جبهه ها می باشد و با وجود حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای رعایت خطوط قرمز مشخص شده توسط مقام معطم رهبری برای همه امری لازم و ضروری است و همچنین بحث اقتصاد مقاومتی نیز تنها راه مقابله با تهدیدات مختلف دشمن است و دولت و مجلس باید عملا در بحث اقتصاد مقاومتی به صحنه بیایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دوست شنبه , 27 ژوئن 2015 - 9:18

آموزش وپرورش صوفیان بدون توجه به ممنوعیت دادن افطار .در تالار آبی سیس سفره افطاری پهن کرد.