کد خبر : 53442
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2015 - 21:16

درمذاکرات هسته ای دشمن زیاده خواهی می کند / انتظار ما از تیم مذاکره کننده ی هسته ای مقاومت می باشد

درمذاکرات هسته ای دشمن زیاده خواهی می کند / انتظار ما از تیم مذاکره کننده ی هسته ای مقاومت می باشد

امام جمعه صوفیان گفت:در مذاکرات هسته ای دشمن زیاده خواهی می کند و این زیاده خواهی امری پوچ می باشد و خواسته ما از تیم مذاکره کننده هسته ای و مردم مقاومت می باشد.

40584449141775536236به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام مردانی پور در نمازجمعه این هفته صوفیان با اشاره  به احادیث نبوی به استفاده هرچه بهتر از فرصت های ماه مبارک رمضان  از جمله ا به آموزش و قرائت قرآن ، دعا و عبادت و تهجد و استفاده از سخنرانی های مذهبی و حضور در مساجد توصیه کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه اظهارکرد:باید از شخصیت شهید بهشتی تجلیل شود و جایگاه قوه قضائیه جایگاهی بزرگ می باشد و باید با مفاسد اقتصادی برخورد شدید شود.

امام جمعه صوفیان  با اشاره به توصیه های رهبری به مسئولین تصریح کرد:حضرت آقا می فرمایند در کشورما از جمله چالش های درونی ،سهل انگاری و سطحی نگری برخی از مسئولین است .

مردانی پور با اشاره به روز جهانی مواد مخدر افزود:ترویج مواد مخدر روش جدید دشمن با ملت ایران می باشد و مواد مخدر برای خنثی کردن استعداد های جوان و انرژی های انسانیمی باشد و بحث مواد مخدر باید اجتماعی شده  و  مبارزه همگانی شود چرا که این مواد خانمان سوز تهدید بزرگی برای خانواده ها ، دانش آموزان ، دانشگاهیان و به طورکلی جوانان و نوجوانان می باشد.

خطیب جمعه صوفیان با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای خاطرنشان کرد:در مذاکرات هسته ای دشمن زیاده خواهی می کند و این  زیاده خواهی امری پوچ می باشد و خواسته ما از تیم مذاکره کننده هسته ای و مردم مقاومت می باشد.

مردانی پور  در بخش پایانی سخنان خواستار برخورد شدید نیروی انتظامی و قوه قضائیه با مظاهر فساد و روزه خواری علنی در جامعه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ياسر شنبه , 27 ژوئن 2015 - 5:09

نماز جمعه صوفيان جمعه شب از تلويزيون تبريز پخش شد كه در وب سايت آقاي احمدي هم عينا” درج شده است
چرا كپي همان خبر در اينجا هم منتشر شده مگر خودتان حضور نداشتيد ؟

شبسترنیوز شنبه , 27 ژوئن 2015 - 11:10

سلام دوست عزیز اولا خبر ایشون کپی هست و خودشون ننوشتند دقیقا اونی که از طرف ستاد نمازجمعه صوفیان دادن درج کرده اند و خبر ما هم فرق می کند.