کد خبر : 5338
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آوریل 2014 - 12:11

خواستار پرداخت خسارت کشاورزان حادثه دیده شبسترشد

خواستار پرداخت خسارت کشاورزان حادثه دیده شبسترشد

نماینده شبستر گفت: این کشاورزان مردمی زحمتکش هستند که از عمق 300 متر آب استخراج و کشاورزی می‌کنند، آنها داغ خشک شدن دریاچه ارومیه را تحمل کردند و روز گذشته نیز متحمل چنین حادثه‌ای شدند، امیدواریم هرچه سریعتر دولت اقدام عاجلی در راستای حل این موضوع انجام دهد.

index

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز علی علیلو نماینده مردم شهرستان شبستر  طی  تذکری شفاهی به رییس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی در پایان جلسه امروزبا اشاره با بارش تگرگ در استان آذربایجان شرقی و شهرستان شبسترگفت: روز گذشته بارش نیم ساعته تگرگ حادثه غیرمترقبه‌ای بود که آسیب جدی به کشاورزان تعدادی از شهرستان‌های آذربایجان شرقی ایجاد کرد.

 

وی افزود: هر کدام از دانه‌های تگرگ بالغ بر 50 گرم بود که این بارش حدود نیم ساعت به طول انجامید و تمامی زحمات چند ماه گذشته کشاورزان را بر باد داد و  روز گذشته روزی دردناک و اسفناک برای کشاورزان استان آذربایجان شرقی بخصوص شهرستان شبستر بود.

نماینده مردم شبستر از وزیر جهاد کشاورزی و رییس‌جمهور درخواست کرد تا هر چه زودترکمیته ای تشکیل شود و به منطقه رفته و خسارت کشاورزان پرداخت شود.

علی‌لو ادامه داد: این کشاورزان مردمی زحمت‌کش هستند که از عمق 300 متر آب با استخراج آب، کشاورزی می‌کنند.آنها داغ حوادث ناشی از خشک شدن دریاچه را تحمل می‌کردند که روز گذشته متحمل چنین حادثه‌ای شدند.

نماینده شبستر در بخش پایانی تذکر خود گفت:من این خواسته و مطالبه کشاورزان را به دولت رساندم امیدوارم دولت اقدام عاجل را در این خصوص انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس چهارشنبه , 23 آوریل 2014 - 21:02

باتشکرازاقای علیلوکه به فکراین قشراسیب دیده هستید