کد خبر : 52372
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژوئن 2015 - 20:45

دوربین شبکه قرآن سیما در زادگاه پدری مقام معظم رهبری

دوربین شبکه قرآن سیما در زادگاه پدری مقام معظم رهبری

به گزارش شبسترنیوز امروز دوشنبه اول تیرماه واحدی ، مجری  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که جهت تهیه مستند و گزارش برای شبکه تلویزیونی قرآن به شهرستان شبستر سفر کرده بود در شهر خامنه حضور یافته و با همراهی رئیس اداره  اوقاف و امورخیریه شبستر ،شهردار و رئیس شورای اسلامی خامنه  از آثار تاریخی

به گزارش شبسترنیوز امروز دوشنبه اول تیرماه واحدی ، مجری  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که جهت تهیه مستند و گزارش برای شبکه تلویزیونی قرآن به شهرستان شبستر سفر کرده بود در شهر خامنه حضور یافته و با همراهی رئیس اداره  اوقاف و امورخیریه شبستر ،شهردار و رئیس شورای اسلامی خامنه  از آثار تاریخی و نقاط گردشگری شهر اعم از مسجد حسین خان میر پنج و خانه شیخ محمد خیابانی بازدیدکرد .
شهردار خامنه در مصاحبه با واحدی ضمن معرفی آثار و مناطق گردشگری شهر گفت:شهرداری خامنه بر خود فرض می داند تا علاوه بر انجام وظایف ذاتی و خدماتی خود به عنوان یک واحد اجرایی به امورات فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه داشته و در حفظ آثار ارزشمند تاریخی و فرهنگی که نشانه فرهنگ و هویت شهر است کوشا باشد .

در ادامه شهردار خامنه به مشکلاتی از قبیل ثبت ملی و بازسازی خانه شیخ محمد خیابانی اشاره کرده و اظهار امیدواری کرد که با مساعدت مسئولین مربوطه ، این شهر به عنوان شهر ولایت در مسیر پیشرفت قرار گیرد .

Picture-066 n Picture-075 Picture-078 Picture-089 Picture-0921 Picture-104

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

باخیجی دوشنبه , 22 ژوئن 2015 - 23:22

ماشالله گوزل شهردارا ,قهرمان بابکه

زهرا سه‌شنبه , 23 ژوئن 2015 - 12:03

سلام خواهشا درمورد کاندیداهای مجلس شهرستان شبستر اطلاع رسانی فرمایید

خامنلی چهارشنبه , 24 ژوئن 2015 - 22:35

شهردار نگو بگو آخر معرفت و اخلاق، وقتی کارت بیفته شهرداری فکر میکنه ریس جمهور هست، نه ادب بلد هست و نه نحوه صحیح برخورد با ارباب رجوع

دوغرو خامنلی پنج‌شنبه , 25 ژوئن 2015 - 10:24

شهرداریمیز وار اولسون
ایسدمین کور اولسون

ناشناس پنج‌شنبه , 25 ژوئن 2015 - 9:24

شهرداری خامنه متاسفانه هیچ اهمیتی به ساخت و ساز ها نمی دهد و سنگ اندازی می کند در برابر کسانی که می خواهند خانه بسازند. متاسفم برای شورا با این شهردار انتخاب کردنشان.

خامنه ای پنج‌شنبه , 25 ژوئن 2015 - 9:26

شهردار خامنه متاسفانه در برابر کسانی که می خواهند خانه بسازند بسیار سنگ اندازی می کند. برای شورا متاسفم با این شهرداری انتخاب کردنشان.

مطلع جمعه , 26 ژوئن 2015 - 2:24

عزیز برادر لازم نیست خودتو انقدر تو زحمت بندازی با نام های متفاوت نظر بدی.چون شورا و شهرداری بهتر میشناسنت به شما هم حق میدم ناراحت باشید عادت کرده بودی پروانه ساختمانیتو بجای عوارض با یه شام یا نهایتش دوکیلو گوشت مرغ بگیری حالا برات گرون میاد حق و حقوق قانونی تو پرداخت کنی و به شجاعت و شهامت اجرای قانون ناراحتی . ناراحتی از اینکه از بیت المال به حیبت نمیره ناراحتی از اینکه مجبوری حق و حقوقتو مثل مردم عادی پرداخت کنی.مردم خودشون بهتر میدونن کی ضرر کاره …پس بیخودی جوش نیار که اسمتم فاش میکنم .
از مدیر محترم شبسترخبر هم متاسفم که نظرات توهین آمیز یک نفر مجهول الهویه رو تایید میکنه.

منتقد پنج‌شنبه , 25 ژوئن 2015 - 14:34

با سلام برای مردم بافرهنگ خامنه متاسفم واقعا که این چنین شهردار بی ادب بی فرهنگ خود برتربین و مغرور دارن که واسه هفت پشت خامنه بسه جناب غضنفری با این انتخابت خامنه رو صد سال عقب انداختی

هی هی جمعه , 26 ژوئن 2015 - 14:32

مخلص آقا داوود دودی…..