کد خبر : 52323
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژوئن 2015 - 19:56

برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان جام سرداران و 477 شهید شهرستان شبستر

برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان جام سرداران و 477 شهید شهرستان شبستر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر از برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان «جام سرداران و 477 شهید شهرستان شبستر» خبرداد.

indexبه گزارش شبسترنیوز،دهقان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر با اعلام این مطلب گفت:همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقات مختلف ورزشی درشهرها و روستاهای شهرستان شبستر  برگزار می شود و  با توجه به تشکیل ستاد کنگره سرداران و 477 شهید شهرستان شبستر، مصوب شده  این مسابقات تحت عنوان «جام سرداران و 477 شهید شهرستان شبستر» برگزار شود.

وی در ادامه اظهارکرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خود سازی است و قطعاً سلامتی و تندرستی جسم می تواند به بعد معنوی انسان نیز کمک شایانی نماید.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر  با بیان همزمانی برگزاری مسابقات ورزشی با ایام اوقات فراغت جوانان و نوجوانان افزود: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات ، ایجاد شور و نشاط در قشر عمومی ورزشکاران و جوانان و نشر یک فضای فرهنگی و ورزشی بین همگان و ترویج صمیمیت و دوستی است، که در شب های ماه مبارک رمضان امسال شاهد برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در ساعات پس از افطار خواهیم بود و نزدیکی واحدها با یکدیگر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین اهالی شهرستان شبستر مهمترین هدف است.

دهقان در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد:شهدا از مقام و جایگاه والایی نزد خداوند برخوردارند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه همگان است و در این مسیر باید تلاش مضاعف داشته باشیم و هدف از نام گذاری این مسابقات تحت عنوان«جام سرداران و 477 شهید شهرستان شبستر» گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و 477 شهید شهرستان شبستر می باشد.

وی افزود: اگرجسم انسان مریض و ضعیف باشد، توانائی عبادت و روزه برای او مشکل خواهد بود، لذا حضرت علی (ع) در دعای کمیل می فرماید: « قو علی خدمتک جوارحی » یعنی خدایا جوارح و اعضای مرا در راه عبادت خویش قوی فرما.

خاطرنشان می شود مسابقات ورزشی جام رمضان در شهرهای صوفیان، سیس، تسوج، شرفخانه ، شندآباد و روستاهای نظرلو و گروس در حال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

از طرف خانواده هاي شهدا سه‌شنبه , 23 ژوئن 2015 - 19:37

با سلام ضمن قبولي طاعات و عبادات جنابعالي از تلاشهاي شما در راستاي اشاعه فرهنگ والاي شهدا سپاس و قدرداني مي گردد