کد خبر : 49519
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 ژوئن 2015 - 18:13

دستگیری 50 توزیع کننده مواد مخدر در شبستر

دستگیری 50 توزیع کننده مواد مخدر در شبستر

فرمانده انتظامي شهرستان شبستر از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و دستگيري بيش از 50 نفر توزيع کننده و فروشنده و معتاد پرخطر در يک ماه گذشته و کشف نزديک به 3 کيلوگرم انواع موادمخدر صنعتي و سنتي در اين شهرستان خبر داد.

IMG_03921-300x231به گزارش شبسترنیوز   فريدون حيدري با اعلام این خبر گفت: به منظور افزايش سطح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با توزيع‌کنندگان و معتادان تابلو و خطرناک، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين فرماندهي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را در سطح محلات و نقاط آلوده و جرم خيز شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

وي اظهار کرد: ماموران با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند، ضمن شناسايي نقاط آلوده و جرم خيز در شهرستان، 50 نفر از سوداگران مرگ و معتادان تابلو را شناسايي و دستگير و 2 کيلو و 527 گرم انواع مواد مخدر از آنها کشف کنند.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شده و معتادان تابلو و خطرناک جهت بازپروري تحويل کمپ هاي اعتياد شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شبستر در پايان با قدرداني از تعامل و مشاركت مردمي با پليس در راستاي برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوك بويژه در زمينه توليد و توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تسوج دوشنبه , 8 ژوئن 2015 - 23:10

جناب سرهنگ خدا قوت

مگهمهمه چهارشنبه , 10 ژوئن 2015 - 17:59

افرين تسوج فته ؟!
كاش به گراني هم مثل مواد مخدر و جريمه كردن ماشين ها نگا ميكردن!!!!!!!!!!!!!!!1