کد خبر : 4748
تاریخ انتشار : جمعه 11 آوریل 2014 - 16:00

باید ظرفیت نقد پذیری را در جامعه ایجاد کرد

باید ظرفیت نقد پذیری را در جامعه ایجاد کرد

فرماندارشبستردر جمع خبرنگاران شبستر گفت:عمیقا به رسانه ها و مطبوعات اعتقاد دارم و نقد سازنده عامل شکوفا شدن جامعه می باشد و با انعکاس واقعی اخبار و انتقاد همراه باارائه راهکار می توان بیداری افکار عمومی را رقم زد و باید ظرفیت نقد پذیری را در جامعه ایجاد کرد،چرا که نقدپذیری یک اصل پذیرفته علمی و جهانی می باشدو در آموزه های دینی نیز بر نقدپذیری توصیه شده است .

DSC06975به گزارش  شبسترنیوز ،سیدسعیدکاشانی فرماندار شهرستان شبستر در جمع خبرنگاران واصحاب رسانه این شهرستان  با تبریک سال نو از از تلاش های اصحاب رسانه تشکر کرده و افزود: امید است با  مدیریت جهادی  منویات مقام معظم رهبری در حوزه های فرهنگ و اقتصاد را عملی کنیم

کاشانی در ادامه  با اشاره  به تلاش های اصحاب رسانه  افزود: خبرنگاران  رسالت خطیر و مسئولیت آوری را برعهده دارند  واینان رابط بین  مردم  و مسئولین هستند.

وی  در بخش دیگر سخنان خود گفت: عمیقا به رسانه ها و مطبوعات اعتقاد دارم و نقد سازنده عامل شکوفا شدن جامعه می باشد و  با انعکاس واقعی اخبار  و انتقاد همراه باارائه  راهکار  می توان بیداری افکار عمومی را رقم زد و باید ظرفیت نقد پذیری را در جامعه ایجاد کرد،چرا که نقدپذیری یک اصل پذیرفته علمی و جهانی می باشدو در آموزه های دینی  نیز بر نقدپذیری توصیه شده است .

کاشانی با  اشاره به ویژگی های ممتاز شهرستان شبستر افزود: شهرستان شبستر در مقایسه با شهرستان های دیگر از خیرین بیشتری که جهت توسعه و آبادانی شهرستان با هم رقابت می کنند برخوردار است .

فرماندارشبستر در بخش دیگرسخنان خود با اعلام انصراف خود از دریافت یارانه نقدی به افرادی که از درآمد خوبی برخوردارند  توصیه کرد از دریافت یارانه انصراف دهند و اضافه کرد: بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها هر شهرستانی انصراف دهنده بیشتری  داشته باشد از درآمد حاصل از این در توسعه عمرانی و سلامتی آن شهرستان صرف خواهد شد.

گفتنی است در آغاز این دیدار صمیمی و بسیار به یاد ماندنی  که به همت روابط عمومی فرمانداری برگزار شد خبرنگاران نیز  از فعالیتها و چگونگی کارکردشان توضیحاتی ارائه کرده و از فرماندار این شهرستان درخواست اعمال حمایتهای ویژه از خبرنگاران در این راستا شدند.

بهمن بهزادسیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.