کد خبر : 4662
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آوریل 2014 - 23:53

آمادگی شهرداری تسوج برای تحقق شعار سال

آمادگی شهرداری تسوج برای تحقق شعار سال

شهردار تسوج با صدور پیامی ضمن تبریک سال جدید بر تلاش پرسنل شهرداری تسوج برای تحقق شعار امسال خبر داد .

hojat-abdolrahmani-228x300

به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوزمهندس حجت عبدالرحمانی شهردار شهر تسوج گفت : شهرداری شهر تسوج این آمادگی را دارد که برای تحقق شعار امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ،با کار و تلاش جهادی گام های مثبتی را بر دارد.

شهردار تسوج همچنین از پیگیری مطالبات این مجموعه در سطوح استانی و کشوری خبر داد و گفت : انتظارات زیادی در بین مردم شهر تاریخی و فرهنگی تسوج پس از انتخاب شهردار توسط شورای شهر بوجود آمده که باید با استفاده از فرصت به دنبال تحقق این خواسته‌های به حق بود.

عبدلرحمانی در ادامه افزود : بر این باوریم که امسال بایستی با کار و تلاش جهادی برای رشد و شکوفایی شهر تسوج گام های مثبتی را برداریم.

براساس این گزارش ، شهردار تسوج همچنین با صدور پیامی از مردم این شهر تقدیر و تشکر کرد که متن این پیام به بدین شرح می باشد :

گرچه پاداش تلاشهای صادقانه را خداوند باریتعالی بنحو احسن وعده فرموده و با این باور قلبی که هیچ پاداشی برتر از رضایت حضرت احدیت نیست لیک بمصداق ((من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)) بدینوسیله از زحمات شبانه روزی و صادقانه و خالصانه تمامی عزیزان ،کارکنان خدوم،زحمتکش و بی ادعای شهرداری که با تلاش های یکماهه خود در آماده سازی سطح شهر در جهت استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی در قالب استقبال از بهار تلاش وافر نمودند و نیز بخصوص از میهمان نوازی مردم شریف و فهیم شهر فرهنگی و تاریخی تسوج تقدیر و تشکر می نمایم.

امیدوارم در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بنام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین گردیده با تلاش جهادی ، مضاعف و با همفکری اعضای محترم شورای اسلامی شهر و با مساعدت مسئولان محترم و نیز یاری و حمایت شهروندان عزیز بتوانیم با برنامه ریزی و عزم جدی همانند تمامی عرصه های دوران طلائی انقلاب شکوهمند اسلامی در راستای شکوفا نمودن اقتصاد و اعتلای بیش از پیش فرهنگ غنی میهن عزیزمان و نیز رفع مشکلات ،معضلات و نارسائیها درخصوص توسعه ،عمران و آبادانی شهر عزیزمان گام برداریم.

در خاتمه از خداوند منان و سبحان سالی سرشار ازمعنویت، خیر و برکت، سلامتی ، سیادت، بهروزی و کامیابی را برای همه شهروندان عزیز مسئلت می دارم .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.