کد خبر : 4617
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 آوریل 2014 - 12:51

مسؤولان پیشبرد اهداف نظام را وظیفه دینی خود بدانند

مسؤولان پیشبرد اهداف نظام را وظیفه دینی خود بدانند

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشکلات داخلی و خارجی کشور در سایه توجه به مسأله اقتصاد و فرهنگ حل می‌شود، گفت:مسؤولان باید از قوانین و بخش‌نامه‌های دست و پا گیر خود را رها کرده و با مدیریت جهادی پیشبرد اهداف نظام را به عنوان یک وظیفه دینی قلمداد کنند.

IMAGE635138235203125000_1

به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز  حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو یی، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، گفت: با توجه به دغدغه‌های فرهنگی و مشکلات اقتصادی کشور، رهبری بر ضرورت توجه همگان به اقتصاد و فرهنگ در سال جاری تأکید کردند.

وی با بیان این‌که توجه به اقتصاد و فرهنگ می‌تواند وضعیت جامعه را بهبود بخشد، ابراز کرد: مشکلاتی که از داخل و خارج کشور را تهدید می‌کند در سایه توجه به مسأله اقتصاد و فرهنگ حل می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که نظام اسلامی به عنوان یک حکومت دینی نمی‌تواند نسبت به مسائل اعتقادی، باورها و مسائل رفاهی و اقتصادی مردم بی تفاوت باشد،‌ اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ همچون جنبه‌های دیگر نمی‌تواند از دید حکومت دینی بیرون باشد و در سال‌های اخیر نیز در این دو عرصه احساس عقب ماندگی در کشور می‌شد از این رو رهبری بر ضرورت توجه به این دو مسأله مهم در سال 93 تأکید کردند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه با بیان این‌که نظام دینی که بر پایه رکن اساسی مردم سالاری دینی تحت ارشادات ولی فقیه پایه گذاری شده نمی‌تواند مسؤولان خود را در راه رسیدن به اهداف تنها بگذارد، افزود: از این رو برای رسیدن به موفقیت در عرصه اقتصاد و فرهنگ نیازمند عزم راسخ ملی و پیگیری مستمر و مداوم از سوی آحاد مردم جامعه هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین واعظ موسوی تأکید کرد: مسؤولان باید از قوانین و بخش‌نامه‌های دست و پا گیر خود را رها کرده و با مدیریت جهادی یعنی انجام وظیفه و عمل به تکلیف پیشبرد اهداف نظام را به عنوان یک وظیفه دینی قلمداد کنند.

وی ادامه داد: در چنین صورتی می‌توانیم همه مشکلات کشور را پشت سر بگذاریم و به آرمان‌های تشکیل حکومت دینی و زمینه سازی برای ظهور حکومت جهان شمول مهدوی برسیم.

منبع:نصرنیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.