کد خبر : 45877
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 می 2015 - 12:48

حاشیه های حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبستر

حاشیه های حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبستر

به گزارش شبسترنیوز طبق بررسی های انجام شده در حالی که در بسیاری از شهرستان های استان وزرا و نماینده های رئیس جمهور عصر دیروز چهارشنبه در شهرستان ها حضور یافته بودند در شبستر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از ظهر و همزمان با مراسم دیدار با رئیس جمهور در شهرستان شبستر حضور یافت

به گزارش شبسترنیوز طبق بررسی های انجام شده در حالی که در بسیاری از شهرستان های استان وزرا و نماینده های رئیس جمهور عصر دیروز چهارشنبه در شهرستان ها حضور یافته بودند در شبستر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از ظهر و همزمان با مراسم دیدار با رئیس جمهور در شهرستان شبستر حضور یافت و بسیاری از مردم می گویند چرا حضور وزیر ارشاد در شهرستان را اعلام نکردند تا نامه هایمان را منتقل کنیم.

نکته دیگر حضور وزیر ارشاد در شبستر این بود که خبرنگاران شهرستان شبستر که احساس می کردند متولی اصحاب رسانه در این شهرستان حضور یافته و خوشحال بودند از ساعت 9 صبح در برنامه ها مثل همه مراسمات شهرستان بدون هیچ چشمداشتی حضور یافته بودند ولی خبرنگاران در بیشتر بازدید ها و افتتاح ها که توسط وزیر انجام می شد دیر می رسیدند .

همه میگفتند چرا کسی وسیله حمل و نقل برای خبرنگاران هماهنگ نشده است تعدادی از مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به این اذعان داشتند که امکانات خبری در این شهرستان موجود نمی باشد .

قابل توجه مسئولین اینکه بعد اتمام مراسمات نیز خبرنگاران به رسالت اصلی خود یعنی انعکاس اخبار می پرداختند و تا شب 10 شب خبرنگاران شبسترنیوز مشغول تنظیم و درج اخبار در شبسترنیوز و ارسال آنها به خبرگزاری ها و سایت های مختلف بودند.

در بعضی نقاط  بی برنامگی احساس می شد و در حالی که مسئولین به خبرنگاران گفته بودند مراسم در کارخانه گلچین پسند شندآباد به اتمام می رسد بعد از افتتاح کارخانه  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بندرشرفخانه حضور یافت .

در زیر تصاویری از خبرنگاران  در جریان سفر وزیر  را می بینید……

DSC00084 DSC00158 DSC00159 DSC00296 DSC00299 DSC00418 DSC00474 DSC00492 DSC00504 DSC00509 IMG_1049

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شبستر پنج‌شنبه , 21 می 2015 - 13:08

خسته نباشید واقعا خبرنگاران قشر زحمتکش این شهرستان هستند

طرفدار شبستریهای گل پنج‌شنبه , 21 می 2015 - 13:13

جوانان کوشا و بی چشمداشت شبستر نیوز! ضمن عرض خسته نباشید خدمتتان بابت انعکاس همه جانبه سفر وزیر محترم فرهنگ وارشاد به شبستر ، توصیه م این ست که از کاستیها ناراحت نباشید چون معمولا قشر زحمتکش خبری با کاستیها مبارزه میکنند و رسالتشان را اجرا میکنند. از طرفی در نوشتن متن این خبر بنظرم نوعی غلبه عصبانیت باعث ایجاد سستی در جمله بندیها شده مثل سطر5 از پاراگراف 2 و سطر 2 از پاراگراف 3 . درکل کار ارزشمندتان را میستایم و اجرتان با خدا. ضمنا برای دوستانیکه پیگیر بهرام هستند هم خاطرنشان میکنم در عکسها دقت کنند حتما خواهند دید ایشان. التماس دعا و عزتتان مستدام.

ناشناس پنج‌شنبه , 21 می 2015 - 14:16

با سلام دیروز دیدم واقعا از جان مایه می گذاشتند و خیلی جاها هم پیاده می دویدند ففکر کنم باید یه فکری به مشکلات خبرنگاران بکنند و این کار هم کار فرماندار با تدبیر و کاردانمون هست و ان شاء الله حل میکنن

شهروز صبوری پنج‌شنبه , 21 می 2015 - 19:20

دستتون درد نکنه شما باعث میشین مردم منطقه از اخبار و مسائل رخداده با خبر شوند و همچنین پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستید که می توانید کمبودها و کاستی ها را جهت رفع به مقامات اطلاع دهید.

محمد ح پنج‌شنبه , 21 می 2015 - 22:47

از خبرنگاران تسوجی نهایت سپاس را داریم

شهروز دوست جمعه , 22 می 2015 - 12:50

جناب شهروزخان صبوری شما لطفا اون پل دفتر نمایده که مسول روابط عمومیش هستی ا یکم وسعت بده تا فقط یه طیف واردش نشن داداش.آخه مثلا اونجا ازبیت اماله و عموم باید بهره ببرن نه 5 یا 6 نفر از اون ختم روزگارهااااااااااا

بنده خدا جمعه , 22 می 2015 - 22:45

ببينيد كدام خبرنگار حاشيه پرداز نيست؟