کد خبر : 454
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اکتبر 2013 - 19:13

اسامی برندگان مسابقه نقاشی شهرستان شبستر اعلام شد

اسامی برندگان مسابقه نقاشی شهرستان شبستر اعلام شد

به گزارش خبرنگار شبستر نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر، این مسابقه همزمان با هفته دفاع مقدس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر و با همكاری معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه شبستر و كانون بسیج هنرمندان ناحیه شبستر برگزار شد. این مسابقه با رویكرد اجرای

به گزارش خبرنگار شبستر نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر، این مسابقه همزمان با هفته دفاع مقدس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر و با همكاری معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه شبستر و كانون بسیج هنرمندان ناحیه شبستر برگزار شد.

این مسابقه با رویكرد اجرای منویات مقام معظم رهبری در موضوعات سبك زندگی اسلامی، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، نماز، عفاف و حجاب و دفاع مقدس در دو بخش بالای 15 سال و زیر 15 سال برگزار شد.

تعداد 213 اثر در تكنیك‌های مختلف به دبیرخانه مسابقه رسیده بود كه پس از داوری آثار اسامی برگزیدگان اعلام و با اعطای لوح و هدایای نقدی و بسته‌های فرهنگی تجلیل شدند.

اسامی برگزیدگان بالای 15 سال شامل رتبه اول، شهناز اسدالهی توحیدی، رتبه دوم زینب ملازاده بود و اثری حائز رتبه سوم شناخته نشد. همچنین، برگزیدگان بالای 15 سال شامل شبنم جعفری، نسرین تمجید، منیره برومند، سارا زركلام، رقیه حسن‌زاده نعمتی و اكبر وظیفه‌شناس است.

اسامی برندگان زیر 15 سال نیز شامل رتبه اول ناصر برومند، رتبه دوم حدیثه شهنازی مقدم، رتبه سوم فائزه داستان و اسامی برگزیدگان زیر 15 سال نیز شامل علیرضا هلالی، حسین مفیدی، فرشته محمود سلطانی، مریم دانشور، مهدیه برومند و ساناز زركلام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.