کد خبر : 4518
تاریخ انتشار : جمعه 4 آوریل 2014 - 20:38

فاطمه(س) همه هستی و وجود خود را فدای ولایت کرد

فاطمه(س) همه هستی و وجود خود را فدای ولایت کرد

امام جمعه صوفیان:فناوری هسته ای حق معلوم و آشکار کشور ماست و تبلیغات و بهانه های دشمنبی معنی است و رهبر ما نیز در فتوای خود استفاده و ساخت هر گونه سلاح و بمب هسته ای را حرام دانسته و رد کرده اند.

مردانی پور در ادامه با اشاره به روایتی  از حضرت علی (ع)که می فرمایدجبرئیل مسائل را می گفت و زهرا می شنید و من می نوشتم که در طول آن 75 روز یا 95 روز محصول آن همان مصحف فاطمه است که در ان علم ماکان و مایکون جمع است و پیش امامان محفوظ بوده است و حضرت فاطمه  تنها زنی است که  حضرت  جبرئیل بعد از پیامبر با او صحبت کرده است.

حجت الاسلام مردانی پور در بخش دیگر سخنان خود گفت:فاطمه همه هستی و حتی وجود خود را فدای ولایت کرد و برای دفاع از ولی خدا و حریم ولایت نهایت جانفشانی را کرد و خصوصیات بارز اخلاقی آن بانو «محبت و عاطفه قوی نسبت به برادرانش،صبر و بردباری ،ولایتمداری و روحیه دفاع از ولایت و شریعت» می باشد.
خطیب جمعه صوفیان دربخش پایانی سخنان خود  با اشاره به  به ۲۰ فروروردین روز فناوری هسته ای  افزود :فناوری هسته ای حق معلوم و آشکار کشور ماست و تبلیغات و بهانه های دشمنبی معنی است و رهبر ما  نیز در فتوای خود استفاده و ساخت هر گونه سلاح و بمب هسته ای را  حرام دانسته و رد کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.