کد خبر : 4356
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مارس 2014 - 12:26

کاهش 10 تا 15 درجه‌ای دمای هوای آذربایجان شرقی در سه روز آینده

کاهش 10 تا 15 درجه‌ای دمای هوای آذربایجان شرقی در سه روز آینده

مدیرکل هواشناسی آذربایجان شرقی در خصوص ورزش باد شدید در استان نیز گفت: بیشترین سرعت باد از ایستگاه بندر شرفخانه با 115 کیلومتر در ساعت گزارش شد، در حالیکه سرعت باد در تبریز نیز به 80 کیلومتر در ساعت رسید.

IMG02154341

امیر شاهرخ حسنعلیزاده شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از بعد از ظهر نهم فروردین تا اواخر روز 12 فروردین سامانه بارشی در استان فعال خواهد بود، گفت: در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران، افت محسوس دما و نیز در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه باغداران مواظب سرمازدگی درختان باشند، گفت: چراکه فعالیت این سامانه در این روزها در استان باعث کاهش محسوس 10 تا 15 درجه‌ای هوا می‌شود که احتمال یخ زدگی و وارد شدن خسارت به کشاورزان و باغداران وجود دارد.

وی همچنین ادامه داد: از عصر روز شنبه بارش‌ها شروع شده که در برخی نقاط به صورت پراکنده و همچنین در شهرهایی مثل کلیبر نیز بارش 2.5 میلی متری گزارش شده است.

حسنعلیزاده در خصوص ورزش باد شدید در استان نیز گفت: بیشترین سرعت باد از ایستگاه بندر شرفخانه با 115 کیلومتر در ساعت گزارش شد، در حالیکه سرعت باد در تبریز نیز به 80 کیلومتر در ساعت رسید.

وی با اشاره به اینکه فعالیت اصلی این سامانه بارشی در روزهای یک شنبه و دوشنبه خواهد بود، ادامه داد: آسمان استان در 24 ساعت آینده نیمه ابری و به تدریج ابری و با بارش باران و برف همراه خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.