کد خبر : 4289
تاریخ انتشار : جمعه 28 مارس 2014 - 15:44

الگوگیری از سیره عملی فاطمه زهرا (س) در همه زمینه ها ضروری است

الگوگیری از سیره عملی فاطمه زهرا (س) در همه زمینه ها ضروری است

امام جمعه شبستر در خطبه های نمازجمعه این هفته شبسترگفت:جوانان و نوجوانان امروزی باید بدانند که این جمهوری اسلامی حاصل خون هزاران شهید است و حمایت و دفاع از این نظام بر همگان واجب می باشد .

emam jome

 

به گزارش پایگاه خبری شبستر نیوز ، حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستر در نماز جمعه این هفته شبستر که درمسجدجامع این شهر برگزار شد گفت:الگو گیری از سیره عملی فاطمه زهرا (س) در همه زمینه ها از جمله مسائل اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و خانوادگی امری ضروری است .

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد : از جمله ویژگی های شاخص حضرت فاطمه (س) ، دفاع از ولایت و امامت حضرت علی (ع) با تمام وجود بود . لذا امروز دفاع از ولایت علی و اولاد علی (ع) که مصداق بارز آن ولایت فقیه است بر همه مسلمانان واجب و ضروری هست.

 

.خطیب جمعه شبستر در ادامه افزود؛

از جمله مناسبت های هفته روز جمهوری اسلامی هست که ملت عزیز ایران با آگاهی و بصیرت و ایمان کافی به جمهوری اسلامی رای دادند و جوانان و نوجوانان امروزی باید بدانند که این جمهوری اسلامی حاصل خون هزاران شهید است وحمایت و دفاع از این نظام بر همگان واجب می باشد .

 

حجت الاسلام  محمد زاده در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: همه مردم ایران اسلامی باید به پیام نوروزی مقام عظمای ولایت که ( فرهنگ و اقتصاد ، با عزم ملی و مدیریت جهادی ) است ، عمل کنند و بدانند سه عنصر اقتصاد و فرهنگ و علم زمینه ساز اقتدار یک کشور است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.