کد خبر : 4017
تاریخ انتشار : جمعه 21 مارس 2014 - 17:12

امام جمعه شبستر : مردم و مسئولین در مسائل اقتصادی و فرهنگی دست در دست هم بدهند

امام جمعه شبستر : مردم و مسئولین در مسائل اقتصادی و فرهنگی دست در دست هم بدهند

به گزارش پایگاه خبری شبستر نیوز ، امام جمعه شبستر در خطبه های امروز یعنی 93/1/1 ضمن تبریک عید نوروز و تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به مسئله اقتصادی و فرهنگی جامعه افزود : مردم و مسئولین بایستی در مسائل اقتصادی وفرهنگی دست در دست هم با عزم ملی و مدیریت جهادی تحول مورد

DSC02679

به گزارش پایگاه خبری شبستر نیوز ، امام جمعه شبستر در خطبه های امروز یعنی 93/1/1 ضمن تبریک عید نوروز و تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به مسئله اقتصادی و فرهنگی جامعه افزود : مردم و مسئولین بایستی در مسائل اقتصادی وفرهنگی دست در دست هم با عزم ملی و مدیریت جهادی تحول مورد نظر رهبری معظم را فراهم نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده  خاطر نشان کرد : جمعه اسلامی نیاز به تحول همه جانبه ، به خصوص از لحاظ اخلاقی ، اقتصادی و عقلانی در آغاز سال جدید دارد.

خطیب جمعه شبستر درربخش دیگر سخنان خود گفت : با توجه به فرمایش مقام عظمای ولایت ، مسئله هسته ای تنها یک بهانه بوده و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا استقلال و عزت و شرف نظام جمهوری اسلامی را نشانه رفته اند و آن را از ملت غیور ایران نگیرند ، از پا نخواهند نشست. لذا نهایت خواسته ی دشمن اینست که سرزمینی به نام جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته باشد .

و در آخر از خداوند متعال خواستار توفیق عمل به عزم ملی و مدیریت جهادی شدند .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.