کد خبر : 39816
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 آوریل 2015 - 2:43

حضور محمدابراهیم برهان الدین در مدارس شبستر/برهان الدین عاشق ایران

حضور محمدابراهیم برهان الدین در مدارس شبستر/برهان الدین عاشق ایران

محمد ابراهیم برهان الدین خیر مدرسه ساز در آستانه هفته معلم بادانش آموزان ومعلمان مدرسه پیش دانشگاهی ودبیرستان برهان الدین شبستری دیدار وگفتگو کرد.

DSC00105به گزارش خبرنگار شبسترنیوز محمد ابراهیم برهان الدین خیر مدرسه ساز شبستری که در ترکیه به سر می برند در روز های اخیر به وطنش شبستر عزیمت کرده و امروز دوشنبه در آستانه هفته معلم  بادانش آموزان ومعلمان مدرسه پیش دانشگاهی ودبیرستان برهان الدین شبستری دیدار وگفتگو کرد.

در این دیدار که با همراهی مدیریت آموزش وپرورش شبستر انجام شد برهان الدین  در جمع معلمان این آموزشگاه گفت: تنها چیزی که مهم وکلیدی است این است که خدارا همیشه وهمه حال شاکر باشیم و شکر نعمتهای خدا را به جا بیاوریم و مسلمانی تنها خواندن روزی پنچ وعده نماز نیست باید در کارهای خیر نیز مشارکت داشته باشیم.

وی در ادامه اظهارداشت:روزی در سفره هنگام صرف نهار بودیم دیدم یکی از دوستان بدون اینکه غذایش که در بشقاب کشیده بود تمام شود دست از خوردن برداشت برایش گفتم مثل اینکه شما چنگ جهانی دوم را ندیده اید گفت چطور! گفتم چرا غذایت را تمام نکردی گفت سیر شدم گفتم شماکه با آن اندک غذا که سیر می شوید چرا اضافه می کشید حالا آن ته مانده غذا حیف می شود گفتند باقی مانده غذارا به خانه سالمندان می دهیم بیشتر ناراحت شدم ! برایش گفتم وقتی خودت ته مانده غذای دیگری را نمیخوری چطور راضی می شوید سالمندان آنها را بخورند شما اندازه بکشید غذایی که در دیگ مانده را به سالمندان بدهید.

رمز موفقیت خیرمدرسه ساز جز در قناعت ونیک اندیشی چیز دیگری نمی توانست باشد

برهان الدین از مدرسه استعدادهای درخشان فرزانگان نیز بازدید کرده  و با دانش آموزان نیز دیدار کرد، دانش آموزن در هردو مدرسه با هماهنگی عوامل مدارس استقبال خوبی داشتندو گلهای اهدا شده توسط دانش آموزان را به همراهان هدیه می داد  وجالب اینکه ارادت خاصی را نسبت به ایران از خود نشان می داد به طوری که در پایان سخنرانی هایش گفت: زنده باد ایران زنده باد جمهوری اسلامی ایران

وقتی دانش آموزان سرود ای ایران را اجرانمودند همین که اولین کلمه ای ایران ای مرز پر گهر را شنید ازجا برخواسته وتا پایان ایستاده سرود را همراه با دانش آموزان زمزمه کرد واین حرکت زیبای ایشان برایم خیلی جالب بود تابه حال از هیچ کس اینچنین حرکتی ندیده بودم به همین خاطر شهدا را به یاد آوردم  که چقدر به وطنشان عشق ورزیدند وبه پاس قدر دانی از ایشان بوسه برپیشانیش زدم و گفتم شهید زنده شما هستید .

وی  در میان سخنان خود گفت:  افتخارم این است که درآمدم را برای ایران وایرانی وبرای فرزندان ایران خرج می کنم و دانش آموزان خوب درس بخوانید کشور به شما دانش آموزان نیاز دارد باید کشور را شما دانش آموزان بسازید .

گزارش ازحمید صدر

تصاویر/حضورخیرمدرسه ساز در مدارس شبستر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

میانه نیوز سه‌شنبه , 28 آوریل 2015 - 18:58

با سلام و خسته نباشید

پایگاه شما در قسمت پیوندهای پایگاه اطلاع رسانی میانه نیوز درج گردید، لطفا پایگاه اطلاع رسانی میانه نیوز را در قسمت

پیوندهای سایت خویش قرار دهید .

http://www.3news.ir

و من الله توفیق / محمد زینالی

ر-ی چهارشنبه , 29 آوریل 2015 - 9:22

درودفراوان به این مرد ایرانذوست.شکرخداکه شهرستان ماازاین مردان وزنان خیرزیادبوده وهست،ودرسایه آنان است که
دربین هم استانیهایمان مردمان منطفه گونئی ازجیث فرهنگ وادب سرامددیگران شهرت یافته اند.
نام این رادمردان بایددرتاریخ همیشه جاودان ماند.شادروان رضالکی هم که درشهرایستانبول سرمایه اندوخته واولین بیمارستان رادرشهرشبستربنانهادند بعدها ثغییرنام یافت.ویاشادروان ابراهیمی دریانی که آنهمه کارهای خیر درمنطقه ماوحتی سایرمناطق ازخودبیادگارگذاشت امروزه ازایشان کمتریادمیشود.واین مایه تاسف است.