کد خبر : 38823
تاریخ انتشار : شنبه 25 آوریل 2015 - 14:59

دولت لیست افراد کثیف را هم ارائه دهد/ استانی شدن انتخابات به نفع مردم است

دولت لیست افراد کثیف را هم ارائه دهد/ استانی شدن انتخابات به نفع مردم است

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است دولت در کنار لیست نمایندگانی که پول کثیف دریافت کرده‌اند لیست آدم‌های کثیفی که قصد براندازی نظام را داشتند، ارائه دهد.

9f39260d_f6a7_4652_9610_5f5e2afabb0cبه گزارش شبستر نیوز به نقل از آناج ،علی علیلو با اشاره به اظهارات وزیر کشور در خصوص پول‌های کثیف دریافتی از سوی نمایندگان مردم، ابراز کرد: تا کنون آقای رحمانی فضلی مستندات خود را مبنی بر دریافت پول کثیف ارائه نداد اما نمایندگان هم اصرار دارند تا وی با ارائه مدرک لیست دریافت‌کنندگان پول کثیف را ارائه دهد.

دولت لیست افراد کثیف را هم ارائه دهد/ فتنه‌گران دیروز، امروز حامی دارند

وی ادامه داد: کسانی که دم از پول کثیف می‌زنند همان‌هایی هستند که از آدم‌های کثیف حمایت می‌کنند و این نشان از تبلیغاتی بودن طرح این موضوع دارد، بالاتر از پول کثیف نیت کثیفی است که قصد براندازی نظام را داشته باشد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افراد حاضر در فتنه اکنون تحت حمایت برخی دستگاه‌ها قرار دارند، اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی زیر نظر دولت است، علاوه بر آن قوه قضائیه و سازمان بازرسی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت اعلام آمادگی کرده است، پس می‌توانند به شدت با نمایندگان متخلف برخورد کنند.

وی افزود: بهتر است دولت در کنار لیست نمایندگانی که پول کثیف دریافت کرده‌اند لیست آدم‌های کثیفی که قصد براندازی نظام را داشتند، ارائه دهد.

برخی با افزایش پیاز داغ، قصد فرافکنی دارند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بنده موافق استانی شدن انتخابات مجلس هستم، تشریح کرد: این طرح درست است ابهامات و معایبی دارد اما مزیت‌های آن از معایبش بیشتر است، طرح استانی شدن انتخابات مجلس هنوز نهایی نشده است و کمیسیون‌ها سعی در رفع اشکالات جزئی آن دارند اما برخی افراد با پیاز داغ موضوع را زیاد کرده و سعی در ایجاد فرافکنی در بین مردم هستند.

وی اضافه کرد: منتقدان طرح، اعتقاد دارند با استانی شدن انتخابات ارتباط نمایندگان با مردم قطع می‌شود اما اینگونه نیست، اگر انتخابات استانی شود نماینده از تمام شهرستانها و توابع خبر می‌گیرد و حوزه نظارتی وی وسیع‌تر می‌شود.

علیلو با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب درباره‌ی وظایف اصلی نمایندگان، بیان کرد: با اجرا شدن این طرح نمایندگان بهتر در مسیر وظایف خود حرکت می‌کنند و در کنار آن زمینه برای حضور افراد شاخص و فعالیت حزبی ایجاد می‌شود.

وی در پایان اظهارات خود از مردم خواست منتظر رفع ایرادات طرح استانی باشند و نگران بیانات برخی افراد که قصد فرافکنی در جامعه را دارند نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شبسترجوانی شنبه , 25 آوریل 2015 - 15:02

به به کی میگفت علیلو در دسترس نیست و نمیشه جواب سوالای مردم شهرو ازش پرسید آهاااااااان با گلدی . حالا جای شکرش باقیه که اینبار بدون خودرو اومده.شبسترنیوز اگه دم دسته عزیزبپرس سوالارو لفتش نده.

رضا شنبه , 25 آوریل 2015 - 15:03

شهرستانی بود شما به شبهات مردم جواب نمیدادی استانی شود چه گلی برسر خواهی زد؟؟؟

amin شنبه , 25 آوریل 2015 - 16:00

من سوالی از اقای علیلو در مورد خودروهای ارس داشتم که سایت خود ایشون رو پیدا کردم و پرسیدم شماها هم اگه سوالی مطلبی با ایشون دارید بردی در سایت خودش طرح کنید اینم ادرسش
http://alialilou.ir/?page_id=47