کد خبر : 38622
تاریخ انتشار : جمعه 24 آوریل 2015 - 19:57

شوراها از نظرات مردم بهره ببرند/تولیدکنندگان به تغذیه سالم توجه کنند

شوراها از نظرات مردم بهره ببرند/تولیدکنندگان به تغذیه سالم توجه کنند

امام جمعه شبسترگفت: تغذیه سالم شعار هفته سلامت می باشد و کشاورزان و دامداران باید توجه داشته باشند که در پرورش حیوانات و درختان خود تنها به فکر درآمد بیشتر نبوده و با رشد طبیعی آنان به تغذیه سالم مردم کمک نمایند.

135-300x2921-1به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر که در محل مسجدجامع این شهر برگزار شد با اشاره به شرایط دعا گفت:اولین شرط استجابت دعا این است که انسان از لحاظ قلبی و جوارحی کاملا آمادگی لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به سالروز حمله نظامی آمریکا به صحرای طبس اظهاکرد: طرح حمله ی آمریکا به ایران اسلامی با پشتوانه ی الهی و مدد های غیبی در صحرای طبس با شکست مواجه شد ولذا هر چقدر هم که شب و روز خداوند متعال را به خاطر امداد های غیبی خود در حفظ نظام جمهوری اسلامی شکر و سپاس کنیم باز هم کم است و باید شکرگزار بوده و دشمنان نیز بدانند هر کس با نظام اسلامی در افتاده ، مفتضخ شده و از این به نیز مفتضح خواهد شد.

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شعار هفته سلامت افزود:  تغذیه سالم شعار هفته سلامت می باشد و کشاورزان و دامداران باید توجه داشته باشند که در پرورش حیوانات و درختان خود تنها به فکر درآمد بیشتر نبوده و با رشد طبیعی آنان به تغذیه سالم مردم کمک کنند.

امام جمعه شبستر در پایان گرامیداشت روز شوراهای اسلامی خاطرنشان کرد: شوراها باید از نظرات و پیشنهادات مردم بهره برده و باهمدلی و همزبانی کارها را پیش ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.