کد خبر : 38592
تاریخ انتشار : جمعه 24 آوریل 2015 - 14:23

رقیب جدی شهرداری شبستر عرض اندام کرد !

رقیب جدی شهرداری شبستر عرض اندام کرد !

شبستراز زاویه ای دیگر:یعنی هر کاری میکنم که با شهرداری شاخ به شاخ نشم نمیشه که نمیشه !

به گزارش شبسترنیوز ، وبلاگ شبستراز زاویه ای دیگر نوشت :

سلام

یعنی هر کاری میکنم که با شهرداری شاخ به شاخ نشم نمیشه که نمیشه ! همین امروز صبح رفتم سایت وزین شهرداری که یک دور افتخار بزنم و بیام بیرون ، چشمم به جمال تیتر عجیبی روشن شد !

sh

البته بستگی دارد که شما اون کلمه رو با چه اعرابی بخونید . از اونجائیکه مخاطب این تیر ! استکبار هست زیاد اشکالی نداره اما بالاخره اینجا خانواده نشسته اند و زن و بچه می آیند و می روند و زبانم لال ممکن است افرادی که زیاد در بند عفت کلام نباشند این کلمه را به ضمّ (ق) و (ب) بخوانند که با توجه به معنی ، اگر خبرش به گوش استکبار برسد ممکن است حتی واردات چوب کبریت و دسته بیل و چوب بستنی از چین را هم تحریم کنند !

تا الان فکر میکردم شهرداری ما در چنین مواردی بی رقیب است اما به تازگی یک حریف (چقر) پیدا شده که روی دوستان در شهرداری شبستر را سفید کرده است :

اخیرا خبردار شدیم که شهردار ارومیه به همراه یک هیات سی نفره تشریف برده اند ارزروم و صیغه ی خواهر ارزروم …ببخشید صیغه ی خواهر خواندگی ارزروم و ارومیه را جاری و سندی هم برایش صادر کرده اند که همسایه ها بعدا حرف در نیاورند و بدین ترتیب ارومیه و ارزروم خواهر خوانده شده اند !

Picture-084

خوب . به سلامتی و دل خوش . خیلی هم عالی . چه اشکالی دارد ؟ مگر ارزروم و ارومیه از وایقان و شبستر چه کم دارند که خواهر خوانده نشوند ؟

اما کمی که به بند هشتم این قرارداد خیره شدم ، متوجه شدم که این قرارداد در تاریخ 15 فروردین 93 امضا شده و یکسال هم اعتبار دارد . یعنی چی ؟ یعنی همان روز امضای قرارداد ، عمر خواهر خواندگی تمام و اعتبار قرارداد به پایان رسیده است .

ملاحظه میکنید حکمت بالغه را؟ اون (تذهیب) زیر قرارداد هم کاملا بیانگر این موضوع هست که این کاغذ رو تو ارومیه چاپ کردن و بردن تا عزیزان خواهر خوانده تو ارزروم به زحمت نیفتن یا مثل فکت شیت (شما بخوانید گزاره نما !) ی ایرانی ، اونا زیرش نزنن ! کار از محکم کاری که عیب نمیکنه. میکنه ؟؟؟؟

و ما از این انشا نتیجه میگیریم که هنوز هم در رشته ی طنز ، رقیبانی سر سخت در شهرداری های سایر نقاط وجود دارد که جا دارد مسئولین عزیز در شهرداری شهرمان با تلاش مضاعف ، اجازه ی میدان داری به آنها نداده و همیشه رتبه ی اول را در اختیار داشته باشند .

مخلص شما هم هستیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

محمد شنبه , 6 ژوئن 2015 - 17:27

اقای نویسنده خیلی بانمکی

ناشناس یکشنبه , 1 نوامبر 2015 - 9:25

چه شهرداری فقط جلوی دیدمردم رانگاه میکنه به کوچه پس کوچه ها کاری نداره یه سری به چهل گزی بزنین آسفالتش درب وداغون اونقدر دس انداز داره که بیشمار ازبوی کپافت سطلهای زباله هرچی بگم کم گفتم ازجارو نکردن کوچه پس کوچه های مسیر چهل گز ی کوی مخابرات کوی شهید باکری و………. بالاخره دس این شهردار بااین شهر تمیزش درد نکنه چه شهرجالبی داریم میدونم که نظرمونو توسایتتون قرار نمیدین چون همه میفهمن تواین محله ها چه خبره از گربه ها وسگهای ولگردشون نگو که ادم میترسه پاشوازخونش بزاره بیرون