کد خبر : 37498
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آوریل 2015 - 15:16

گرد و خاک از امروز آسمان استان را در برمیگیرد/ وزش بادهای شدید تا چهارشنبه/ فعالیت سامانه بارشی از پنجشنبه در آذربایجان شرقی

گرد و خاک از امروز آسمان استان را در برمیگیرد/ وزش بادهای شدید تا چهارشنبه/ فعالیت سامانه بارشی از پنجشنبه در آذربایجان شرقی

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان نسبت به گرد و خاکی شدن هوای استان از فردا هشدار داد.

image232256به گزارش شبسترنیوز، رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی آناج با اشاره به وضعیت جوی استان در 24 ساعت گذشته گفت: طی این زمان، گرم ترین شهر، جلفا با دمای 26 درجه بالای صفر و خنک ترین شهر نیز، سراب با دمای 0 درجه می باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون، کلانشهر تبریز نیز در گرم ترین ساعات خود، دمای 20 درجه بالای صفر و در خنک ترین ساعات نیز دمای 5 درجه بالای صفر را تجربه می کند.

اشجعی بیان کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده از روی نقشه های هوایی و تصاویر ماهواره ای طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه، شاهد افزایش سرعت وزش باد که پیامدهای آن شامل افزایش گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

وی از نفوذ سامانه بارشی از روز پنجشنبه به استان خبر داده و خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا روز شنبه به طور متناوب ادامه خواهد داشت و موجب وزش باد، ابرناکی، رگبار باران و رعد و برق و کاهش نسبی دما در نواحی مستعد و بارش تگرگ خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.