کد خبر : 36741
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 آوریل 2015 - 18:16

معلمان با فرهنگ ناب اسلامی در ترویج و گسترش فرهنگ دینی تلاش کنند

معلمان با فرهنگ ناب اسلامی در ترویج و گسترش فرهنگ دینی تلاش کنند

امام جمعه مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان شبستر عصر دیروز چهارشنبه26 فروردین ماه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کردند.

DSC00115_f1f02به گزارش شبستر نیوزآیت الله مجتهد شبستری در این دیدار با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش شبستر گفت:شهرستان شبستر یکی از شهرستان هایی است که در آن تعاملات اجتماعی، مشارکت عمومی و فرهنگ کمک رسانی بسیار بالاست.
وی در ادامه اظهارکرد: رونق اقتصادی و پیشینه ی فرهنگی شهرستان شبسترکمک می کند تا دیدی ویژه به مسائل آموزش و پرورش داشته  و من احساس می کنم که در این شهرستان خیّران حتی پیشتازتر از آموزش و پرورش هستند و این نوید بخش یک فرهنگ ارزشمند مبتنی بر ارزش های دینی است.
وی  با اشاره به نامگذاری آگاهانه و هوشیارانه سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی افزود: شعار امسال نه تنها بایستی سرلوحه و محور برنامه ها و فعالیتهای مسئولان ارشدکشورمان قرار گیرد، بلکه هر مسئولی به نوبه خود می تواندگام های اساسی برای تحقق منویات و رهنمودها و شعارهای مقام معظّم رهبری بردارد.
آیت الله محسن مجتهد شبستری در ادامه تصریح کرد: آموزش و پرورش زیر بنای تعلیم و تربیت اسلامی بوده و هر چقدر پایه های تربیتی جامعه مستحکم تر شود جامعه ای سالم تر و بانشاط تر خواهیم داشت و ظرفیت بزرگی در آموزش و پرورش وجود دارد و می بایست با برنامه ریزی دقیق از این ظرفیت ها در جهت تعالی تعلیم و تربیت به خوبی استفاده شود، چرا که آینده کشور به دست همین نوجوانان و جوانانی است که تعلیم و تربیت را از خانه و مدرسه آغاز می کنند.
وی افزود: پیشرفت جامعه از آموزش و پرورش شکل می گیرد پس باید معلمان با بهره گیری از فرهنگ ناب اسلامی، نسبت به ترویج و گسترش فرهنگ دینی تلاش مضاعفی داشته باشند چراکه کارهای فرهنگی و تربیتی با دیدی بلند و برنامه ریزی بلند مدت صورت بگیرد آثاری ماندگار خواهد داشت.

DSC00122

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.