کد خبر : 35757
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آوریل 2015 - 8:58

منافع اقتصادی مهم ترند یا حیثیت کشور؟

منافع اقتصادی مهم ترند یا حیثیت کشور؟

به گزارش شبسترنیوز  وبلاگ شبستر از زاویه ای دیگر شهرستان شبستر نوشت: سلام در پی اقدام شنیع ماموران امنیتی فرودگاه جده ، عربها دست پیش را گرفتند و صدور ویزا برای ایرانی ها را لغو کرده اند . معاون سازمان حج و زیارت خبر داد: پروازهای بسیاری از زائران ایرانی طی دو روز اخیر به دلیل

به گزارش شبسترنیوز  وبلاگ شبستر از زاویه ای دیگر شهرستان شبستر نوشت:

سلام

در پی اقدام شنیع ماموران امنیتی فرودگاه جده ، عربها دست پیش را گرفتند و صدور ویزا برای ایرانی ها را لغو کرده اند .

معاون سازمان حج و زیارت خبر داد: پروازهای بسیاری از زائران ایرانی طی دو روز اخیر به دلیل عدم صدور ویزا از سوی عربستانی‌ها لغو شده است. وی با اشاره به لغو اعزام برخی زائران گفت: به دلیل عدم صدور ویزا از سوی کشور عربستان طی دو روز گذشته پرواز زائران لغو شده است. وی افزود: کشور ایران اعزام به عمره را لغو نکرده است بلکه عدم صدور ویزا توسط کشور عربستان در دو روز گذشته اعزام زائران را دچار مشکل کرده است. خدرنژاد اضافه کرد: اگر عربستان ویزاها را صادر کند اعزام ها انجام خواهد شد و هر تعداد زائری که ویزا دریافت کرده اند به عمره اعزام می شوند.

نمی دانیم گریه کنیم یا بخندیم . اما بد نیست نظر دوستان عزیز را به دو سخن ، اولی از امام راحل و دومی از آیت الله خامنه ای جلب کنم :

پیام امام خمینی که در روزنامه اطلاعات بیست و هفتم خرداد ماه سال 58 منتشر شده آمده است:

« همه موفق باشند که در این جهاد شرکت کنند و این خرابه را بسازند و برادران خود را کمک نمایند، که شاید هیچ عبادتی بالاتر از این عبادت نباشد. بلکه من از اشخاصی که برای زیارت ها مثل زیارت مکه معظمه و مدینه منوره می خواهند به طور استحباب بروند، از آن ها می خواهم و تقاضا می کنم که شما برای ثواب می خواهید مکه مشرف بشوید و یا می خواهید مدینه منوره و یا به عتبات مشرف شوید، امروز ثوابی بالاتر از این نیست که به برادران خودتان کمک کنید. و این سازندگی را همه با هم شروع کنید که ایران خودتان درست ساخته بشود و برادران شما نجات یابند. خداوند به همه شما اجر عنایت می کند و همان ثوابی را که شما از زیارت ها می خواهید، خداوند به شما در این جهاد خواهد داد.»

در همین رابطه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی نیز در تاریخ ۱۳۸۵/۱۱/۳۰ در دیدار مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ در مورد عمره مفرده اظهار نظری به شرح زیر کرده اند:

“اگر از من سؤال کنند کسی ثروتی تولید کند برای اینکه بیست نفر یا صد نفر انسان را که زندگیشان سرشار از محرومیت است، به نوا برساند، یا مثلاً فرض بفرمایید که پنجاه نفر را که در فلان شهر زندگی میکنند و در آرزوی یک بار زیارت قبر مطهر علی‌بن‌موسی الرضا در حسرتند و نتوانستند بروند، اینها را با ثروتش به زیارت ببرد، این بهتر است یا با همین پولی که میخواهد با آن تولید ثروت کند، ده سال پشت سر هم عمره برود، بنده به طور قطع و یقین و بدون هیچ تردید خواهم گفت اولی مقدم است. حالا هر سال عمره نرود”.

دوستان عزیز ، جایی که آب هست ، تیمم باطل است .

والسلام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.